Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 6 March 2018

EWANT pressure cooker

selamat pagi..

dah lama dah beli..alhamdulillah.,hari2 mmg pkai..
klau xmasak lauk..masak nasi dlm ni..
mudah sngtlah ada ni..

yes sngt mudah dgn umi anak 3 ni..


yg ni cikmah masak ayam masak kicap je..
siapkan bahan2 nk menumis semua..
lps tu..tumis terus dlm pressure cooker..
masukkan kicap..ayam & kentang..
done..
tutup dan tunggu siap..

jimat bnyk masa..
sbb xpayah nk goreng layu2 dah ayamnya..
ayam masak elok..
kentang pun xpyh rebus2 dulu ke ape ke..
mmg lembut je masuk dlm ni..
mudah sngt2..

mcm masak ayam ni..
12 minit dah siap..

cikmah pkai yg biasa2 je..cukuplah buat masa ni..xla sampai masak sup tulang ke ape ke..
masak yg mudah2 & anak2 suka..
ada 3 warna pressure cooker ni..
biru silver & merah..
so cantik manisyg berminat tu bolehlah usha2 kat lazada..
nk guna pun senang je.
masa cikmah beli ni RM151 mcm tu..masa sale..


selamat bershopping..hehe

TQ

PUAN MAH

0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...