Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 22 July 2013

sesucinya cintamu...

selamat pagi cantik manis dan salam ramadan...semoga semua sihat2...especially untuk mommy to be semua...seronok sngt2...dulu sama2 bride to be..sekarang status semua mommy to be...jgn luper share2 ye nnti...

hehehe...hari ni bukan nk cerita kisah mommy to be ke ape...just nk habiskan review yg berapa lama tertunggak..ni pun gagahkan diri segagahnya nk menaip entry blog yg lama terperam...just add gmbar je dulu...hahahha...

bnyk btul nk cerita...doakan ade kekuatan n kesihatan untuk sama2 share ngan cantik manis...blog cantik manis hri2 bc...cumanya kadang2 je sempat komen..maaf ye...

xingt sbnarnya dah cerita belum al kisah veil n tudung cik mah...xpelah,.kali ni lebih pada nk share gmbar je...hehehe



ni masa outdoor kat klcc...suka gmbar ni..cuma en suami je comot sikit..hahhaa...seperti yg pernah cerita sblum ni..xde sapa kot yg siapkan en suami...cian en suami...


okey..ni semasa menunggu ketibaan en suami...siap2 make up n bersiap..OP pun naik...mmg xde gmbar masa make up...sbb xnk tgok muka comot bertukar..hahahhaa...tu HB pemberian dari mila...cantik n segar sngt2..walaupun dpt malam tu...kol 1 pagi kot...heheh


veil DIY...bj free include dlm pakej kak zetty...n bilik pengantin tu...mama yg siapkan...sayang mama...tukang pasang langsir..pakusu...


first time rase pakai serba putih...cantik warna putih ni...


ni nk tunjuk detailing untuk bj nikah dari kak zetty...cantik sngt2..lagi2 part tgn..ade beading yg terjuntai2 tu...mmg cantik sngt....suka!!!!yg dekat bj pun ade juga....design bj semua dari kak zetty...sikit pun cik mah xpernah tnyer..tau2 g masa fitting je..hahahha....

alhamdulillah semuanya berjalan dengan lncar beberapa bulan lepas...mjlis yg sngt2 simple n indah skali....terima kasih pada semua yg terlibat n mendoakan kelancaran mjlis...

sekarang ni menyiapkan tempahan tasbih pun agak tergendala...sbb xberapa nk sihat...moga2 ade kekuatan nk siapkan semua order...terima kasih pada yg sudi menempah...klau yg berkenan boleh lah melawat TASBIH CINTAKU...

TQ..

PUAN MAH...


5 00 sudi berkongsi cerita:

Diyana said...

take care cik mah..
byk2kan rehat

Fiqah said...

Wah..lama xpost..salam ramadhan..

Syu, Syuhada said...

salam ramadhan cik mah ;)
lama tak jenguk sini..kte pon byk review tertunggak..huwarhhh!

khadijah said...

Cantik la baju nikah cik mah , memang menyerlah kat tangan tu. Wah cik mah dah ada isi ye? Alhamdulillah, take care yw ♥

Sya Mimie said...

cantik baju nikah cik mah..macam tingin nak pakai putih..tp my mum suh berwarna la pula..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...