Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 26 July 2013

suap menyuap....


selamat pagi semua....harap semua sihat2 belaka....yeah minggu depan nk blik kampung dah...raya kali ni raya di kampung en suami....bj raya pun xde lagi..sbbnya...ntah...en suami kata raya kat kg die xde apa pun...raya kat kl lagi meriah kot...tp beraya jugaklah di kampung untuk tahun pertama...xkisah pun...okey je...cumanya kuranglah excited nk cari bj raya macam dulu..dulu ngan mama mmg meriah sngt...mama belikan bj raya smpai 10 pasang,.skali ngan blouse bagai...meriah ha....tahun ni...sepasang je lah kot...tu pun klau rajin nk mencari..klau x..recycle je lah..huhuhu..

eh cerita hal nk raya pulak tetiba kan...hahahha...

sebenarnya nk review makan beradab n sesi potong2 kek kononnyer....
mohlah ye...



ni mmg wajibkan bergmbar mcm ni...hahaha...suap sendiri air..smbil tu silang2 tgn..hahahah


ni pun antara yg wajib juga...kami ikutkan je idea dari OP....


so..inilah die suap menyuapnyer...ewah...first time ha...sopan2 gitu..ade ciri2 isteri solehah x...hahahha


wahhhh...ni lagilah...nk kenakan cik mah sebenarnya..siap letak bnyk2 dalm sudu...kena cuit kat peha tu...baru kuarkan sikit..hahhaa..berani ye...


amboi...xhbis ngan sudu..pakai tgn pulak...kali ni suap menyuap buah pulak...


tadaaaa...dari sri payung..mmg sedap tau....

eh bulan puasa terpost pulak gmbar makanan kan...xpelah..kot2 boleh bg idea untuk berbuka nnti..hehhehe


sempat merasa sikit2 je pun...tp semuanya sedap...deko makanan biasa je...xpe..yg lebih penting adalah sedap!!!!1


antara buah-buahan yg ade masa tu...


ni pulak lepas makan beradab....sesi potong kek smbil suap menyuap kek...


balas dendam...suap kek bnyk2 kat en suami..hahahaha.....

so..itu jelah ye...sesi suap menyuap...video...ade dah..tp malas pulak nk upload..okey tu nnti cik mah story ye...tp jgn pulak tertunggu tunggu..sbb xtau bila ade mood bab2 video yg xseberapa tu..hahahha


TQ

PUAN MAH...



2 00 sudi berkongsi cerita:

cha said...

haha i paling tak suka tang makan beradab ni. bukan tak suka apa. segan sebab orang suruh suap suap depan orang ramai hahah

Sya Mimie said...

sweetnya.. =)

belum tempuh lagi..tapi berdebar tu dh dtng..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...