Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 21 December 2017

Bercuti dgn selamat..

Selamat pagi..

ramai pulak tnya cikmah..eo ape yg elok utk bw travel???

so..cikmah cadangkan 2 ni..sngt membantu...



Ramai juga yg dah mula nk cuti2 malaysia tu kan..👜💼



Brng mmg kena ada dlm handbag setiap masa..thieves hand waterless purifier & thieves spray..nk2 klau korang travel dgn anak2..mcm2 kes dah baca bila anak2 terkena jangkitan dr kerusi makan baby & troli..so itulah yg sngt bahaya..

Makanya..mak2 sekalian kenalah bertindak lebih bijak..supaya 1 family sihat!!


hari tu masa kena cirit birit pun..dktr ckp make sure tgn bersih sebelum pegang anak2..so ape lagi..dlm kepala ni terus teringatkan thieves waterless ni..semestinya kena pkai lepas keluar bilik air..supaya xde kuman berjangkit pada anak2 pulak..

utk thieves spray tu..sngt berguna sebab mudahkan kerja..spray je kat troli2 pasaraya ke sblm anak2 duduk..ye lah..anak 3 kan skrng ni..ada yg duduk dlm troli..ada yg babywearing..ada yg atas stroller..mcm2 eh..so umi kena lah amik langkah berjaga2..nk2 pulak jenis uzma..suka pegang sana sini suka2 die je..ada thieves spray ni rasa sngt selamat utk diri sendiri & keluarga..

ye lah kan..mana nk tau troli tu sipa pegang sebelum2 ni..ramai kot..marilah berjaga2..xmahal pun utk kesihatan kan..xsalah pun..

ni tahan lama giler tau..cikmah pkai..ada 6 bulan gak ni..xhbis2 lagi..ada sikit lagi..

nk cuba..meh whatsapp..xtau guna..xpe..cikmah ajarkan..

0176626152

TQ


PUAN MAH

0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...