Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 28 August 2013

secara sampingan...

selamat pagi...wah..sorry2..semalam xsempat nk update cerita...bz menyiapkan tempahan yg nk kena pos dah ni...xpe2..hari ni free sikit n boleh cerita lebih sikit...sambungan dari entry yg bukan kerja-kerja sambilan...

so...secara sampingan pulak...fokus utama bisnes confirmlah kan TASBIH..yg sampingan bnyk tau...

okey..mulakan yg pertama...beading membeading....



ni adalah untuk baju tunang kakak kawan cik mah.....alhamdulillah kakak kwn cik mah suka ngan bunga pink 3d tu...

kedua pulak..aksesori tasbih...



yg ni pulak untuk memberi peluang pada cantik manis yg berminat nk DIY sendiri...cik mah mmg sngt2 menggalakkan....nk beli pearl skali pun ada juga..mcm2 warna ade..sebut je..ewahhh...

ketiga pulak...bunga tangan...


bunga tangan roses...yg ni paling bnyk sambutan...warna sebijik mcm ni mmg ramai yg minat rupanya...



bunga tangan daisy...warna pink paling bnyk sambutan...

seterusnya yg keempat pulak...corsage atau bunga penanggah...



bermula dengan percubaan mjlis sendiri..then mendapat tenpahan juga..alhamdulillah...
ade yg berminat letak skali duit rm1 n ade juga yg xmahu..terpulang pada customer...cik mah ikut je..

kelima pulak...KERTAS KRAFT....

wah...yg sampingan bnyk nmpaknyakan...



ni pun alhamdulillah...lebih dari 1000keping sudah terjual..sngt jimat untuk kad kawin..n klasik gtu...i love my kad kawin..ewahhhh...

sebelum yg terkahir..yg keenam...bekas hantaran...



untuk bekas ni hanya menerima sewaan sekita kuala lumpur n selngor je k..sbb susah nk pos2..n anta2..tp klau nk beli boleh saja...

dan...yg terakhir...

macam dah bnyk sngt cerita..pnjng dah ni..yg terakhir ni bnyk juga nk cerita..so akan up entry khas..sempena pelancaran sampingan yg terakhir ni..dah lncar pun kat fb lama dah...cuma kat FB pun x up bnyk gmbar lagi..kekangan masa betul...so nnti kan...apekah ia????

tunggu ye entry special nnti..

oh ye..pada berminat n nk tnya pun boleh saja...email pada rahamah2287@yahoo.com atau whatsup ke 0146891789...maju sikit dah boleh whatup..hehehe...

TQ 

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

eddany @ WE said...

wah makin maju business cik mah ye...
please email price for corsage & size dear... thanks :)

cherish_sha@yahoo.com

NinaAz said...

Wah2. Makin gempaq yea bisness. Hehe. Rezeki anak tuu. Apa2pun. Tahniah cikmah! ♥

AyongAtikah Zaid said...

bestnya tgk...semoga terus sukses!!ayong lepas dah kahwin mmg tgl terus dah....x kuasa dah...cukup la mse kawin ari tu je dok gilakan diy...haha....

Sya Mimie said...

alhamdulillah..rezeki tu.. :)
rezeki buat baby :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...