Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 12 November 2014

suka lattewww..

Selamat pagi...xde cerita pun..sj je nk share gmbr azwa...


Alhamdulillah..hari ni buah hati ummi dah 9 bulan...syukur atas anugerah ini..xlama lagi...le teman ummi kat dapur amikkan periuk ke...bakul ke..hehe...

Azwa semakin hari semakin bijak...semakin pndai bercocet...Ada je...ummi n abah xpaham pun..tp layankan je lah..

Ataaaa...atassss...mama mama...bababaaaa...ni mmg feveret azwa lah kiranya..

Ni gmbr masa blik kg raya haji hari tu....ummi n abah beli bj yg Ada tulis Pulau perhentian tu..walaupun xg lagi..tp nk beli juga..hahaha...cari2 utk azwa xde yg berkenan..last2 nmpk cermin mata comel ni...tnya2..RM8 je..okey bolehlah..dr hari tu lagi nk..hahahha...beli..terus excited pakai kan kat azwa...

Tadaaaa..


Memula tu mmg excitedlah die,..permandangan bru kan..hehe...cepat2 amik gmbr die..sukalah tewwww kan..

Pandai die bila tgok matahari mata kecilkan sbb pns..bila Pkai spek je terus okey...hahaha...

Sekarang ni nk Gaya artis je gtu...bila pkaikan spek..die Cabut..pastu nk gigit yg hujung tu...amboi2...kelas ha..

K lah...t kita story lagi ek...

TQ

PUAN MAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...