Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 19 January 2015

Botol air untuk baby 8 bulan..


Selamat pagi cantik manis..alhamdulillah..sihat hari ni...ni nk share tentang botol air Azwa Pulak..

Lama dah ni...sj nk share...sblm ni Azwa cik mah bg pkai bekas air yg kuar air sikit2 tu..hbis die tonggengkan kuar air..so kena cari lain...tu bg masa ummi suap makan Je..

Botol air ni ada straw...n air xkuar klau xsedut..kebanyakkan sekrng mmg MCM ni kan bekas air...cik mah beli dekat OBW...hrga dlm belas2...xingt dah..beli lama..sj simpan dulu..masa Azwa 8 bulan tu...test masukkan air masak n bg die...

Terkejut ummi...terus pndai die sedut straw tu..hahaha...laju Je...dahaga agaknya masa tu...gmbr belah kanan ni gmbr pertama kali Azwa minum pkai botol air ada straw..





Yg gmbr kiri tu Pulak..gmbr budak tu br bgn tdo..hehe..smngt..smbil tgok bola..haha..oh ye..jenama botol air jenama bean...cik mah suka brng2 bean...MCM walker...pastu car seat...bekas mkn..bekas air ni juga ada pemegang kiri kanan...so lebih memudahkan utk bby pegang...

Setiap kali keluar cik mah mmg bw bekas air ni dlm handbag..isi siap2 air masak...bg cik mah sngt membantu..kdng tu Azwa dahaga masa ngah jln2...sblm cr tempat nk bf Azwa...so...bg botol air dulu...so..Azwa xla merengek2 atau menangis2...MCM masa kitaorang g warehouses adidas tu...bg die botol air ni..abah die pkai carrier...so diam dlm carrier sambil minum air..pndai die...so abah n ummi boleh shopping..masuk kereta br menyusu...sngt membantu..

Bab penjagaan pun senng Je n selamat..sebb ada penutup..tolak2 Je..Azwa pun pndai..hehe..setiap kali nk tukar air..basuh bersih2 br masuk air lain..

oh ye.bw skali sapu tgn ye..SBB bby kan minum comot2...tu belum lagi die tiup2 ngan straw tu...xpun die sembur..tu tanda protesLah tu klau sembur2..hehe..

Harap2 dptlah membantu serba sedikit dlm pemilihan botol air baby...

TQ

PUAN MAH

6 00 sudi berkongsi cerita:

AMIIZAA said...

comelnya budak bijak nie:)

cik mah said...

Heheh...tq aunty...tu lah..seronok.tgok die pndai minum pkai straw...snng sikit

dorsett pink said...

Lepas ni boleh la saya belikan utk anak saya pulak

dorsett pink said...

Lepas ni boleh la saya belikan utk anak saya pulak

dorsett pink said...

Lepas ni boleh la saya belikan utk anak saya pulak

dorsett pink said...

Lepas ni boleh la saya belikan utk anak saya pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...