Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 6 January 2015

Throwback..

Selamat pagi...Alhamdulillah..celik2 mata nmpk kiri kanan orng2 yg disayangi...suami n anak...syukur diberikan peluang ini...

Hari ni mood nk throwback lah...tgok2 gmbr lama jumpa ni pulak..terus throwback gtu..hehe..

Ni gmbr masa abah azwa grad...uitm Shah Alam...ummi grad 1 sem lepas tu..sbb Kos lain2...abah civil..ummi elektrik...Alhamdulillah abah skrng berjaya sbgai underground engineer...abah wat station MRT...t kita naik sama2 ek bila dah siap..hehe..

Ummi dulu pernah jadi engineer juga...Bahagian  train ktm n lrt tu...tp ummi dah tukar kerjaya jadi surirumah ngan lulusan degree..hehe...ummilah cikgu azwa...



T ummi n abah nk tgok azwa berjaya mcm ummi n abah ye..malah lebih berjaya...insyaAllah..berjaya didunia n akhirat...

Amin2..

TQ

PUAN MAH

5 00 sudi berkongsi cerita:

MizzTina said...

waaa..hubby n wife eng.. mesti best kan.. semoga azwa pun berjaya mcm ummi n abah dia..

Mila Kamil said...

semoga Azwa jadi anak yang solehah dan berjaya dlm hidup.. Aaminn :)

lia said...

Alhmdlh Azwa d lahirkan d kalangan ibu bapa yg berjaya... lebih2 lagi Ummi engineer yg ajar Azwa, tentu boleh berjaya mcm Ummi & Abah juga tu....

babYpose said...

Alhamdulillah dua2 engineer yang berjaya, inshaAllah Azwa pun berjaya.

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam cik mah,
syukur alhamdulillah
tahniah sebab berjaya jadi suri rumah
ahkak pun nak sob3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...