Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 13 February 2015

i love penang..

Selamat pagi....

Antara tarikan lain kat bukit bendera selain dari Owl Museum adalah LOVE yg besar ini....




Tarikan..bg cik mahlah..MCM cacat Je gmbr SBB ada tali merah tukan..nmpk xcantik Je...huhu...amik gmbr MCM feeling Je kan..cantik dah cantik dah...apelah...

Oh Ye..klau nk tulis2 kat mangga tu ada Je..le r gantung kan kat pagar2 tu...TP kan...mahal betul hrganya...paling murah xsihat RM25 kot...oh..MCM xberbaloi Je..so cantik manis bwlah sendiri ek mangga...jimat sikit,.,hehehe...



Ni yg depan pintu masuk Owl Museum...mmg tarikan juga ni...semua nk amik gmbr kat sini...semngt ummi ngan Azwa tau..abah Pulak xmasuk betul..ala..apelah abah ni tau...gmbr siapa amikkan????mil cik mah ikut...dielah yg amikkan..TQ mama..



Ni pun menarik juga kan...jarak2 beberapa buah negara dr situ...masa ni lepas solat zohor...Azwa dah bangun dah...ape lagi..kenalah bergambar kenangan...



Tadaaa..ummi Pulak...ummi mestilah nk jugak..hehe..



Chak.....masa g ni ramai menegur...ada mat Salleh pun tegur Azwa...putih sngt...MCM mat Salleh..rambut pun serupa mat Salleh tu perang...hahaha...oh Ye..klau bw bby..pkaikan lah bj lengan pnjng..agak sejuk jug klau hujan..masa ni hujan sikit2 Je..pastu berhenti..skali berkabus..wah..MCM Cameron highlands Pulak rasanya...

seronok...hope this year ade rezeki lagi...slalu g penang...tp xhabis round..hahahha

TQ

PUAN MAH

14 00 sudi berkongsi cerita:

Nuriesya Nadia said...

Wahhh sakan Azwa jalan jalan. :D

Z@i Z@mR33 said...

bagus baby x merap...sng nk bw jln2

AMIIZAA said...

comeinya che mah:)

Dhiera nadhirah said...

wah..azwa jalan2 penang

cik fadh said...

bulatnyer azwaaa !

cik mah said...

Hehe...dah lama xdtg sini...so.dah alang2kan..

cik mah said...

Aaa...azwa mmg senang nk dibawa jln2...xbnyk kerenah..

cik mah said...

Hehhe..tq2...

cik mah said...

Aaa...bnyk lagi ni tempat xsempat nk g...

cik mah said...

Ala...ni pun dah kurus sikit dah tau cik fadh..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum cikmah. co cute azwa.. bestnya jejalan penang. tak pernah sampai lagi ekekkee ;p

CikSiti said...

wah wah lenkalik mai roger2 lah kami=))

saya pindah alamat ke www.sitisharini.com

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam cik mah,
iols yang dok sini pun dok tak sampai2 lagi kat bukit bendera lepaih renovate tu he3
dah dekat 4thn tak piiiiiiiii :)

ros_reeza said...

Wah bestnya Azwa g jenjalan;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...