Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 13 July 2012

edisi jimat

rindunya kat semua.....ele baru sehari xupdate dah rindu...yela....mane x nya...xsempat nk komen kat entry semua...ade g conference semlam tau kat pj hilton...jeng2..ade sesuatu yg menarik dicerita itu nnti...xpe..itu nnti..kali ni nk cerita yg lain dulu...

edisi jimat kali ni sbbnya nk cerita tentang...gn semula yg dah ade...cik mah dapat inspirasi dari kak kina...tgok kat cn...bila tgok kak kina wat...cik mah jd terpikir2...la...apa salahnya cik mah gn semulakan apa yg ada...sbbnya cik mah ada bantal hantaran yg gn masa tunang hari tu...mengikut tema cik mah nnti...so...cik mah tukarkan warna biru...

jom tgok....



ni yg dulu gn masa tunang..dah tercabut2 dah manik2 n bunga tu....cik mah ada plan sesuatu untuk bunga tu nnti...kn tunggu la ek...


setelah manik2 merah tu buka...jadilah mcm ni....hehehe


 lepas tu...gamkan je ngan kain yg mcm lace cik mah beli kat kedai yg slalu beli tu...kat sri gombak..kn sgt dah ngan aunty tu...hehhe...beli cukup2 je untuk wat 5 bantal hantaran tu...


 ni lah yg cik mah maksudkan..warna biru ade kilat2 sikit....xingat bp meter...sorry ek...

 tadaa...dah siap pun 5 biji..kejap je wat...xsampai sejam pun...


kasi zoom dekat sikit lah..hehehe...meh2 tgok...suker n puas hati sgt2....cm ngah terpikir nk gn ngan bunga merah ke???biru ke???ape ke ek???ade sape2 le suggest x???xmo yg sarat sgt...

setakat ni yg cik mah pikir nk gn kertas tisu tu..ingt nk wat mcm B2B ziema punya bunga tu...tp mcm xberapa reti je..hehhee....tgok cn...cntik bunga tau...ziema siap bg tutorial tau..tq ziema...ade masa nk kn cuba jg ni...suker sgt...

masukkan gmbar ni lepas ziema tuan punya tuto komen..heheh..kepada ziema..pinjam gmbar skali la ek..bg b2b n semua2 yg bc dpt tgok bunga ziema yg cntik ni...

jatuh cinta pada bunga ni..walaupun sbnarnya xla suka ngan ros...bunga ziema wat cik mah suker ros...hahahhahaa

okey..sekian untuk hari ni..sape2 ade cdngan untuk cik mah silakan..sgt2 dialukan...syg semua...

TQ

CIK MAH

18 00 sudi berkongsi cerita:

S.U.R.I.A. said...

sngt cantek dn kreatif

Rahmah said...

@S.U.R.I.A.

tq suria....

Zila Zainal said...

kita pun nak buat guna bantal jugak laa utk hantaran nikah nanti. nampak sangat luxury kan :)

Rahmah said...

@Zila Zainal

btul tu zila...snng je nk wat...tp hasilnya luar biasa...gud luck tau....

ZIEMA said...

Alahai terharu tau link kan nama kita :')

Tapi betul lah. Biarlah orang nak kata barang recycle ke apa yang penting jimat :)

Rahmah said...

@ZIEMA

hehehhe...sbbnya suker sgt tgok bunga ziema wat tu...aaa..recycle pun cntik gak kan..yg penting usaha kan... :)

Sweet Emotion said...

kreatif kamu cik mah.. semangat wajar kan bila nak kawen kan?? kan?? cik mah, kita ada tag kamu utk GA simple.. hope enjoy the GA.. ^_^

BIE said...

cik mah.. kita suka sangat! memang elok kalau kita recycle barang lama, jadi barang baru. ubah suai sikit je. dah nampak menarik. hehe.. goodluck cik mah! :))

Rahmah said...

@Sweet Emotion

btol tu..sgt2 waja...hahahha...suker n excited sgt..ooo..yeker..okey..cik tgok ek GA tu...tq tag...

Rahmah said...

@BIE

tq bie...btol2..jimat n puas hati sgt kan..tq bie....

dila v(^_^)v said...

cikmah..cantik! dan yg plg penting skali jimattt.. :)

Rahmah said...

@dila v(^_^)v

tq dila....b2b mmg suker berjimat n DIY kan...utk kepuasan kita...luv all b2b...

sara petakbunga said...

Balut tu Mah guna kain satin ke? Ada tgok kat kedai barang kain mcm kain net katanya lg senang nak balut.

Rahmah said...

@sara petakbunga. Aaaa..ada yg kain net n mcm2 lg kan...masa ni xbrp kreatif..hehe...suker tgok yg br ni kan..mcm2 ada..bnyk pilihan..

sara petakbunga said...

Sara pun buat jer ala kadar..sekarang senang nak buat sendiri pun..macam2 ada..just balik rumah main tampal-tampal jer..ingat nak beli bakul jer..lagi senang, campak jer semua dlm bakul.

Rahmah said...

@sara petakbunga

aaa...btol tu..ade gak cik mah tgok...cntik je..letak bakaul then letak bunga2 sikit tepi bakul..then siap....jimat n cntik... :)

anaztasias nora aira said...

cantik !!!! bagus. teruskan berusaha okeh dan paling penting jimat !!!

Rahmah said...

@anaztasias nora aira

tq nora....okey..cik mah akn berusaha lebih n berjimat2 kan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...