Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 6 July 2012

pemanis mulut....

selamat pagi....hari ni..pagi2 dah update..sbbnya...excited tunggu offer letter..harap2 hari ni company u anta...xsabar nk anta surat resign...huhu...okay2..kali ni nk cerita n tnya pendapat b2b n ex-B2B....

bercerita tentang pemanis mulut ni...selalunya salah satu dari hantaran yg kita bg kat pihak lelaki atau sebaliknya akan ada pemanis mulut...xla semuanya barang2 untuk kita je kan...mcm majlis tunang hari tu...cik mah bnyk bg manisan..contohnya apam polkadot,buah n cupcake...

LOLIPOP

 ni lolipop letak kat hantaran..berebut2 adik2 sedara nk...nsb ade bnyak lebih...disponsor oleh kak sepupu..tq so much...

BUAH-BUAHAN

  ni plak buah2 warna merah...nyum2...2 hari sebelum majlis g beli dekat k4...bakul kecil je...sbbnya strawberi mahal tau..hehhe
CUPCAKE


okey..ni plak cupcake..cik mah tempah..sedap sgt2 tau....ade 16 biji sebnarnya...tp letak 6 je..sebbnya...tmpat hantaran kecil je..

APAM POLKADOT/LADYBIRD


ni yg last plak apam polkadot...tp cik mahwat bentuk ladybird...warna merah hitam...sbb mengikut tema...en tunang pun xsempat rase...

so untuk kali ni..maksudnya majlis nikah t...cik mah nk bg manisan...tapi xsure la...ni antaranya yg cik mah cari kat google...picture kredit pada owner...untuk yg berkenan ngan dulang hantaran cik mah n bantal hantaran le tgok cn...Selain tu...semua hantaran ni cik mah DIY...kalau ade ape2 nk tnye....jgn malu2 ye..komen je..t cik mah jawabkan semmpunya. 

MUFFIN

ni muffin kan???ok gak kan..asyik cupcake je...cupcake pun sgt sedap kan..

 COKLAT


yg ni plak coklat homemade...ade terpikir masa nk wat hantaran tunang..tp sbbnya..ade sponsor dari mak cik untuk coklat...so xjadilah tempah..

SUMI

 ni plak sumi...ke cumi???ke ape ek...yg mcm tu la...menarik gakkan di wat mcm ni...kreatif sungguh..

MACAROON


g ni pun cik mah suka jg...macarrons....sedapnya tgok..tp xpernah lg makan..hahhaha...ok gakkan..masukkan dlm kotak transparent n letak atas hantaran..

 ni yg dah di atas hantaran...cntikkan pink n purple....seronoknyer kalau dapat wat mcm ni..

KEK LAPIS


last yg cik mah pikir adalah kek lapis..kreatifkan..siap ada love2 lg...pndai lah mereka gubah kek kan...cik mah rase ok kan klau kita jadikan ni 1 hantaran...


hehhee...kek lapis mcm tembikai...hebatlah...sedapnya...korang suka x?

yg kat bawah ni plak yg en tunang bg kat cik mah...

KEK FONDANT
 untuk pengetahuan korang..kek ni sedap tau...kek coklat kat dlm tu...yeah..coklat...

COKLAT
 ooo..nilah yg mak cik cik mah sponsor..cik mah hiaskan ngan love2 kecik tu..tq to adik sedar yg sudi meletakkan love tu ngan detail skali.

BUAH-BUAHAN
buah ni pun beli skali kat K4...sebbnya..cik mah watkan hantaran untuk en tunang skali...Tq pada kak sepupu yg menjayakannnya.

so...ape kata semua...ape yg korang bg pemanis mulut untuk hantarab nnti...ke ade idea lain lg?
bnyak lagi juga yg cik mah jumpe..smpai xtau nk pilih mane..hehhee....

TQ

CIK MAH

6 00 sudi berkongsi cerita:

Cik Saila said...

semuanya cantik,comel dan menggeramkan..hehe..

sy bagi kek lapis swak (sponsor by makcik)..lain2 maybe cup cake kot..saila prefer benda yg akan habis dimakan berbanding nmpk cantik tp xhabis sbb xsedap..huhu

anakpakshaikh said...

menariklah yang rupa laici tu.... zura pun tgh fikir2 juga nak bagi apa masa hantaran nanti. macam2 dalam kepala otak ni nak bagi.

Rahmah said...

@Cik Saila

hehe..betul tu....tu la..cntik tgok kek lapis srwk tu..tp mestilah yg sedapkan...if cntik je nk wat pe kan..xkn hiasan kan....sokong2..sedap tu most important..hehe

Rahmah said...

@anakpakshaikh

aaa...menarikkan..jimat pun jimat..cntik pun cantik jg...btol tu zura..mcm2 ade dlm pikiran ni nk bg..mane 1 lah jadi pilihan nnti kan...

❤Cik Myra❤ said...

kreatif2 kan hantaran2 nie..:)
bole dijadikan sumber inspirasi kelak..:)

salam perkenalan rahmah!:)

Rahmah said...

@❤Cik Myra❤

salam perkenalan jg...aaa..btol tu..bnyak skrng yg kreatif2 kan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...