Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 31 March 2015

Bijak betul lah...


Selamat pagi...ummi azwa ngan cerita lamanya...huhh..,rasa mcm2 nk story tau...sampai mcm2 tertangguh ..hahaha..

Kali ni cerita bijak betul lah...

Siapa lagi..buah hati cik mah ni lah..nur azwa safrina...ewah2 kan die ni...

Ni masa 8-9 bulan...masa ni berani2 je die nk jln...tp confident lagi masa ni..so..tolak2 je brng...



Tp kuat n gigit pulak azwa ni kan terbalik kan rocker die jadi mcm tu...agaknya bosan dah duduk atas rocker..nk wat kelainan..,tgoklah ape yg die wat..bijak sebb die sandakan rocker tu kat pintu..so bila die main..xla die jatuh..hahaha..mcm ape je dah jadi kat rocker tu..diam2 ummi amik hp..sesi kantoi kan azwa..hahaha..Ada aje akal baru die...

Sekarang ni lagilah..dh pndai jln n pot pet itu ini..huhh..lagilah mcm2 tau..bersedialah utk me jawab setiap pertanyaan die xlama lagi..

Love u azwa..membesar ngan bijak n sihat...xlupa juga..solehah ye..

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

misz sheyla said...

huhu..ade je akal die minah saleh celup tepung ni..huhu comel sgt ni kenape???

cik mah said...

Hahahah..kan2...mcm2 akal die skrng ni. Hahaha..celup tepung pun boleh..hahaha

LiNda said...

amboiii azwa dasat ye, rockers pun da bleh terbalikkan. sama rocker cam adra..hihi

cik mah said...

@LiNdaKan2...mcm2 die boleh buat...xlama lagi adra Pulak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...