Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 3 March 2015

Tanjung asam,penang

seonoknyer kan melepak2 tepi pantai....ni masa kat penang...kat tanjung asam...

kawasan ni baru je lagi...tp okey...ada tempat nk tukar baju klau dah mandi2 tu...tempat nk makan2 pun ada...pantai nmpknyer masa cik mah g tu..okey..masih bersih..cuma tempat ni tersorok sikit...signboard pun masih baru..xtaulah klau dah siap..pak cik en suami ada berniaga disitu...

kitaorng xplan nk g tanjung asam...tetiba je g...so...dok2 minum makan char keow teow n tgok2 pemandangan je lah kan...



tenang je rasa...sambil2 tu nmpk juga naik turun kapal terbang...xla kerap sngt..tp masa duduk tepi tu adalah 2 3 juga...excitedlah ummi nk gtau azwa ada kapal terbang..hehehe...azwa muka blur2 je..ape bndalah ummi ni kan...

so klau nk try..t le r cari ek...

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

Fiqah Feeona said...

Teringin nak bercuti di pantai..Tapi tak tahu bila..

cik mah said...

Planlah cepat2..pastu kumpul duit..insyaallah dpt lah g fiqah..

IMaH said...

Rindu penang bila tengok gambar cik mah ni. Best duduk sana dulu.

cik mah said...

@IMaHkan2 imah..cik mah pun dulu kat penang gak..uitm kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...