Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 8 August 2014

Borak-borak petang

Selamat pagi...alhamdulillah..masih dlm mood raya kan..hari ni nk share cerita kisah borak-borak petang abah n azwa..


Suatu petang:

Maktok: eh nape x pasang kipas ni?.
Ummi: aaalah abah nape x pasang kipas?
Maktok :nanti nyamuk gigit azwa nnti tau..
Abah: xpe..klau nyamuk gigit anak abah..abah gigit nyamuk tu balik....

Amboi2 abah..sweetnya lah..smpai mcm tu skali tau abah syg azwa...abah smpai nk gigit nyamuk..haha...biapun bunyi xlogik...tp ummi tau..abah lah pelindung terbaik untuk azwa...

Suatu petang lagi:

Abah: nanti azwa dah boleh jalan..abah bawa azwa g....(sambil tu berfikir2 nama tempat tu)
Ummi: bawa azwa g mana abah??.  (tertunggu2 jawapan abah)
Abah: pergi ha.....tanzania..
Ummi: gelak guling2 dulu..bukan tanzanialah abah...kidszania lah...(apalah abah ni)
Abah: ala sama je lah tanzania dengan kidszania tu..

Klakalah abah awak ni azwa...ada2 je...hehe...abah2...

Cantik manis ada cerita klaka x mcm abah azwa ni..walaupun klaka..tp ummi slalu taouching tau sayang...

T kita sambung lagi ye...

TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

S. Faezah said...

tanzania pon bolehhh..hehehehe

Kausar Amin said...

salam kenal puan mah :) haha tgelak jap baca tanzania. ingatkan betul la nak bawak pi tanzania mau ku google apa yg best kat tanzania tu. kidzania ghopenyeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...