Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 13 August 2014

Sebelum dan selepas

Selamat pagi...hari ni nk ceritakan kisah dari teaser hari tu...tadaa...simple-simple je cik mah wat...



Mula2...jubah lycra amani ni kosong je...then ummi amani minta cik mah tambahkan lace...alhamdulillah..kebetulan ada lace yg menang dari GA miss jue...ada lagi ni tau...nnti nk guna kat ne pulak..hehe..so...cik mah ukur2 n gunting..then jahitkan keliling lace tu...



Lepas tu...tetiba idea dtg nk tambah simit pearl kat baju amani..sikit je lah..ye lah kan...budak2 lagi..klau bnyk2 nnti..tercabut pulak..al maklumlah..aktif kan..masa2 umur 7 tahun ni...so..cik mah letakkan sikit je bunga pearl kat situ...pearl nipun yg sedia ada juga tau...mmg bnyk stok pearl kat rumah cik mah ni...

Alhamdulillah...suka sngt bila tok amani pkai...ini dia amani comel..


Oh ye..pada yg nk cik mah wat kan beading...le r whatsapp cik mah..0176626152..atau pun mesej kat page TASBIH CINTAKU,..


TQ

PUAN MAH..

5 00 sudi berkongsi cerita:

ct cucubi said...

kalau kite rajin, memang boleh jimat banyak buat sendiri kan.. =)

Nastyna said...

letak lace tu dah tukar rupa begitu sekali kan baju tu. cantik.

lia said...

kreatif... cantik pula tu...

cik mah said...

Ct:aaa..itlah..cuma perlu ada masa je..insyaallah..jadi..

Nas:kan2..skrng ni lace popular...mudah n cepat..

Lia:tq...ringkas utk kanak2..

Sya Mimie said...

Rajinnya cikmah.. Cantik.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...