Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 27 May 2015

Magnum,putrajaya


Selamat pagi..

eh2..azwa lagi..hehe..

lama dah sebenarnya dok usha2 orng dok makan magnum ni..bilalah dpt g kan..nk ke mid tu mmg malaslah...

kakak pulak dok cerita die makan sedap sngt dok berebut ngan affan..hahaha..

so..kebetulan masa tu melawat atok sedara di Hospital serdang n nmpk pulak ioi putrajaya dari wad...terus ckp kat abah azwa nk singgah kejaplah jp lagi ek...

so dlm pukul 5 lbih gerak dari hosiptal...pkai GPS je..xsampai 5 minit dah smpai pun..jlan2...masa tu xtau pun magnum ni kat tingkat berapa..redha aje..klau jumpa belilah..klau x..xpe..next2 time pulak..yg dah usha2..dekat ngan pintu..so kebetulan..masa jln tu..teruslah nmpk..dekat ngan taman rupanyan..

so..belilah 1..ummi kongsi ngan azwa je..azwa mkn sikit je...abah azwa xminat sngt pun aiskrim ni...





yummy...topping semua boleh pilih...confirm2lah cik mah amik yg coklat semuanya...bubuh yg oreo sikit..almond n lain2 yg coklat..xingt dah...mmg puas hati..sedapnyerlah...1 batang ni RM9.90...

t cantik2 manis p lah try ek..serius mmg puas hati sngt buat2 penggemar coklat n aiskrim ni...

mesti cuba tau..

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

Cik Jelita said...

nampak menyelerakan sangat...

cik hani said...

perghhhhh.. terbaik laa cik mah..

Nampak menggoda je aiskrim tu.
RM9.90 tu dah affordable. boleh try.

cik mah said...

Kan2...mcm2 boleh letak sebenarnya..tp cik mah suka coklat..

cik mah said...

Kan2....sedap...suka sngt...t trylah tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...