Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 6 May 2015

Mandi lebih selamat...

Selamat pagi...

Aunty2 tgh buat apa tu?

Sarapan ke???  Azwa ngah tdo...hehe...so ummi update blog...

Kali ni nk cerita tentang mandi yg lebih selamat buat azwa...ni kakak cik mah Ada jual...so..die bg 1 kat azwa sbgai model..hehe...setahun dh br ummi amik gmbr..hehe..maaf ye cik long...ni rambut dah lewat sikit,,.baru boleh tunjuk..hehehe...




Cik mah ckp ni selamat sbb senang nk syampukan rambut die..nk bilis lagilah senang...azwa pun jadi hepy sebb nmpk air turun depn mata die..hehe...die pun jadi excited nk mandi...masuk je bilik air minta pasangkan ni..Ada dua warna..biru n pink...so..xde dah tercunggap2 air lalu depan muka...xde dah masuk2 mulut die...so cik mah pun rasa selamat...lebih mudah nk mandikan die...

Mommy2 yg Ada masalah mcm cik mah..le r try guna ni..sngt mudah...saiz kepala tu boleh adjust tau...so xpyh risau xmuat...

TQ

PUAN MAH

12 00 sudi berkongsi cerita:

Umi Nazrah said...

salam singgah.

anak2 kembar saya takda nya nak bagi pakai ni. last2 dibuat main ja. hehehe

NFAM said...

ala tomey nye cap dia.. cm mandi air terjun mini bila air lalu kt kpala..

cik mah said...

Oooo yeker...mcm azwa die tau dah..masuk bilik air je die sendiri nk pkai..hehe...snng kerja ummi..

cik mah said...

Kan2...die jadi excited n seronok tgok air tu turun dr kepala die..

miss eimanhikmah said...

COMELLLLL HEHEHE

sya mimie said...

Comel sngt mndi pkai tu. Hee

cik mah said...

Tq2....suka dpt main air..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam cik mah
he3
kretip

cik mah said...

Kan2...selamat n senng kerja ummi

cik mah said...

Salam..kan2...suka n senang

Farhain Azmi said...

salam cik mah, cmna nak dapatkan topi tu ye?

cik mah said...

Le whatsapp cik mah 0176626152...t cik mah suh kakak pos kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...