Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 2 July 2015

bahasa apakah ini sayangku??


selamat pagi...

selamat berpuasa...awal lagi ni klau nk pk menu ape berbuka..so kita relax2 dulu..meh layankan azwa membebel..hehehe

ntah bahasa ape ntah die ckp tu pun ummi xtau...ni lah yg die suka ulang2 sekarang ni..


video


sepupu cik mah ckp..dulu anak die pun ckp mcm tu juga...hahaha...samalah kamu ngan abg amir...

bnyk juga perkataan yg azwa boleh sebut...contohnya..hitam..enam..klau abah..ayah...emak..kakak n abang tu dari dulu lagi die boleh dah...

pampers...nk..kedai..nmpk...alhamdulillah..tu antaranya..bnyk lagi..tp umminya xberapa nk ingt..maafkan ummi ye..

seronok meayan die..lagi2 masa die bebel2...hahaha..

ni video die nk adik pulak..ewah2..



video

then..rasanya semua arahan azwa paham dah..kira mmg boleh minta tolong dah..nk mandi dah buka baju..suh masuk bakul die..die g buat...suh amik penyapu pun die paham...itu ini mmg die paham dah..pling die xboleh klau ummi n abah die letak hp merata...mesti die akan amik suruh kita pegang...

seronok sngt ummi melayankan kamu hari2 sayang...

ada je bnda baru kamu nk buat...

moga membesar dgn sihat n solehah ye...

TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

miss eimanhikmah said...

pandainyeee ckp

Farhain Azmi said...

hahaha..azwa nak adik enam tu.cepat bagi cik mah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...