Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 10 July 2015

Bercuti ke cherating: Kolam lagi Dan memanah di the legend..

Selamat pagi...sambung lagi story..ni hari kedua bersarapan di the legend...pagi ni Ada nasi lemak pulak..azwa xnk nasi pagi2...so buah tembikai tu die punya...tau je bila cik mah dtg bw pinggan yg Ada tembikai..mula lah die senng duduk...heheh..


Makan bnyk sbnrnya..tp malulah nk amik gmbr semua..hahaha..sikit2 je lah ek...teh Tarik pun sedap..bertambah 2 Kali jugalah tau...Bubur pun sedap...semua sedaplah kiranya sarapan buffet kat the legend ni..

Lepas makan tu..balik bilik..bersiap2 nk p mandi kolam lagi...horay2...plan yg nk g memanah..tp memanah buka pukul 10 pulak...so kena lah berendam dulu...


Tgok tu...ada2 je azwa ni tau...die dok menunggu abah die ngah jwb call masa ni..so sempatlah umminya snap gmbr die..suka betul die..


Sementara nk tunggu pukul 10 tu..cik mah beli kan azwa bubble tu..Ada jual dekat kau tepi kolam..RM3 je..oklah..ape lagi..abah lah mangsa kena tiupkan bubble tu...azwa mengejar bubble...sukalah tu die...then dah pukul 10 tu...kitaorng dibw oleh pihak the legend utk memanah...kitaorng dh inform awal2 yg kitaorng nk memanah tu...so akk tu bw kami ke tempat nk memanah tu.,then Akk tu pun ajarlah kami mcm mana nk memanah tu...maklumkan masa ni br pertama Kali Cuba...memula tu memang kena dinding n rumput je lah...hahaha...then gilir2 ngan abah azwa...azwa sibuk tiup wisel yg Ada kat bubble die tadi...hahaha...dah Gaya mcm pengadil dah..sampai 30 Panah kitaorng main...dlm rm25 se ingat cik mah..okaylah..dptlah merasa juga...n Ada juga yg kena..se penuh hati tau main ni..hahaha






TdAaaa...Ada Gaya x??.hehehe..mcm2 aktiviti boleh buat kat the legend ni tau...best..cik mah suka sngt...


ni link yg lain 








TQ

PUAN MAH

0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...