Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 3 July 2015

Bercuti ke cherating: Pantai the legend,cherating..

Iselamat pagi..hr ni marilah menyambung cerita cik mah g bercuti di cherating yg lepas..

maaf..separuh jln baru cerita..almaklumlah ada je cerita yg menyelit..hehehe..

ni kat pantai depan the legend tu..

bg cik mah cantik..bersih..pasir pun tinggi juga masa tu..seronok main pasir..bersih n halus je...so azwa pun suka je main..

Masa ni nk hujan sebenarnya...so kami lepak2 je lah amik2 gmbr n kena angin pantai sikit...Nyaman skali..



Ni azwa dok main pasir dengan abah die...kejap2 die mcm geli bila kaki die yeti bus dgn pasir tu...die takut nk angkat kaki....so..abah lah in rescue..hehe



Yg ni masa hari pertama...sejuk die smpai biru bibir...tu pun xnk naik lagi...die nk gak main air lagi...wefie tiga beranak...


Tadah....budak kesejukkan masa ni..heehhe...cik mah suka gmbr ni...tenang je tgok pantai n lagi tenang Ada azwa disitu...


Masa ni xde lah ramai orng..sbb bukan cuti sekolah...so sngt tenang berehat2 di pantai Dan kolam...

Moga2 Ada rezeki lagi nnti utk pergi lagi...

ni link yg lain 






TQ

PUAN MAH



2 00 sudi berkongsi cerita:

InaYusoff said...

puas betul azwa berjalan yeee..

untung azwa..

:)

#rindu cheratingg...

Farhain Azmi said...

bestnya azwa dapat mandi air laut. nanti aunty nak bawa zulaikha main air jugaklah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...