Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 8 July 2015

DIY: Gubahan peach + putih..


selamat pagi..alhamdulillah..

baru berkesempatan nk share...lamanya draft..hehehari ni share lagi hasil kerja cik mah DIY hantaran utk customer cik mah...

total kesemuanya ada 7 dulang...

amaran keras ye..harap xde lah yg mencuri gmbar dr hasil kerja cik mah ni...tolonglah ye..pape le bincang..whatsapp ye 0176626152..

temanya PEACH...selebihnya customer cik mah kata ikut mana yg cik mah rasa sesuai...

bab bunga pun die x kisah..so cik mah pilihkan mana yg sesuai masa cik mah nk beli tu..

cik mah gabungkan bunga lily n bunga ala2 carnation..

yg ni sireh...guna sireh palsu je..sbb nk amik awal kan...


then wangian..oh ye..yg bekas putih tu bukan dari cik mah..customer sendiri sediakan...


yg bawah ni pulak ada sejadah..al-quran n telekung...


then handbag...


lepas tu tempat nk letak mas kahwin n gelang rasanya di situ..comelkan tempat tu..mcm meja solek ...

\

yg ni pulak utk letak cek hantaran..


dan last skali buah buahan...ni cik mah letak buah yg ada kat rumah je dulu..sbb nk amik gmbar kan..hehe..



total mmg puas hati dengan hasil sendiri...customer lagilah puas hati..suka sngt die..terima kasih sngt2 sudi tempah dari cik mah..

utk tempahan boleh whatsapp cik mah ye

TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...