Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 1 October 2015

Ke zoo negara bersama tersayang...

selamat pagi semua...

hari ni nk share azwa meluangkan masa bersama tersayang...ni masa cuti panjang 3 hari tu yg merdeka tu...tp kami pergi hari sabtu tu..

sbnrnya plan lain..hehehe..tetiba ke lain...so kami ke zoo negara masa tu...

bersama abi..ibu n abah...

masuk zoo ni dapat diskaun dikit sbb ada kad aeon...dpt RM28..azwa free je...okeylah kan...kami xmasuk pun tempat panda tu...masuk dlm pukul 12..keluar dekat pun 4ptg mcm tu..mmg lama lah kan...penat gak..tp puas hati sbb bnyk dah tempat2 rehat n lebih cantik dari dulu2 cik mah g zaman2 bercinta..hahaha...

kami xnaik pun trem tu..so berjalan je mengelilingi zoo tu..azwa didukung abi n abahnya n ibu die...ummi mmg xla,..xlarat eh...

seronok sebenarnya jln2 kat zoo ni bw azwa ni..sbb die dah kenal haiwan n excited...paling kelakar die cari itik..hahahaha....itik kat kg pun bnyklah..ehehe...



cik mah belikan die payung..klaka masa ni..die ingt payung tu sama mcm topi..die letak atas kepala die lepas..hehe...comel je..leas tu br die paham...





then pukul 3.30ptg ada pertunjukkan dekat tempat ikan n penguin tu..masa ni azwa tertidur..die penat sngt....



pastu kami beli gmbr kenangan..1 gmbr RM30..amik 4 dapat rm70..promo...lebih kurnag mcm tu..so kongsi ngan ibu azwa...yg fridge magnet ni sj beli 2..kenangan juga..hahaha...xmasuk tempat panda..fridge magnet pun jadilah..hahaha...

azwa mmg suka..jp2 die g peti ais..tunjuk harimau sambil mengaum ngan tgn2 skali..hahaha...pastu wat gaya harimau..hehe...pndai kamu ye.


tadaaa...



suka sngt gmbr2 ni kan...comel n kenangan sngt...

ada 4..ibu die dua..cik mah 2...so ada 4 keping skali frame..okeylah kenangan sekali g kan..ntah bila pulak nk g lagi...


TQ

PUAN MAH


4 00 sudi berkongsi cerita:

Fiqah Feeona said...

Tak jerebu ke? Fiqa nak pergi tak pergi pergi..nak jugak bawak budak-budak

Aimi Muhamad said...

syok jalan2 p zoo

cik mah said...

Masa cik mah g tu hujung ogos tu..so xjerebu lagi...

cik mah said...

Kan2..tp penat juga tu..besar..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...