Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 21 January 2016

Azwa ulangkaji lagi...


selamat pagi....xlama je lagi..klau xbersalin lagi lah,...

entry mcm biasa mmg dah schedule siap2 dah pun..hehehe...

hari ni xde cerita sngt..nk share video kaklong azwa je masa bulan 11..hahaha..lama umi peram kan..ehhehe...jgn marah...




azwa mmg seorang yg sukakan buku..sngt sukakan...seronok bila tgok die boleh menghadap buku lama2 kat meja die tu...g mana2 pun klau rumah orng yg dicari bnda2 yg boleh bc..klau ada buku budak2..tu mmg tarikan utama die...tu mmg cik mah lama dah perhatikan..so mainan die xdelah bnyk pun...klau ada pun mcm lion fisher tu..basikal..kereta askar ape ntah nama..abbah die beli yg boleh naik n isi barang tu...tu je...blik2 die akan cari buku..so ulang kaji je lah selalu kerjanya..hehehe...

semoga terus rajin n menjadi anak solehah ye sayang...

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

sya mimie said...

Alhamdulillah.. Seronoknya mcm tu. Zara pula suka buku yng ada gmbr kucing. Klau nk bli, kna cri gmbr cat. Hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...