Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 13 July 2016

Go shop: Shimono vacuum cleaner pro..

selamat pagi..


cerita tentang go shop lagi ni...beli ni masa nk pindah rumah baru hari ni...

kenapa kena beli ni???

cantik manis kena tgok go shoplah..hahaha..

kenapa cik mah beli???

1- sebabnya rumah sekarang ni 2 tingkat dah...bnyk tempat nk kena kemas...so 1 atas 1 bawahlah.;.yg lama dekat atas..yg baru ni dekat bawah..yg lama punya dulu2 punya tu..dpt masa hadiah kawin..bukan xelok pun..elok je..tp kenapa beli ni lagi???

2-kenapa ek??? sebabnya yg ni ringan...ringan sngt...snnglah sngt nk vacuum habuk2 kat langsir..kat tempat2 tinggi..xlah payah2 lagi amik penyapu ke ape ke...xpyh tunggu en suami buatkan dah...

3-kuasa sedutannya mmg kuat..soooo...habuk celah2 pun tersedut skali..sneng lah sngt kerja..jadi cepat...semua kena capt n pantas skrng ni tau..sbb anak 2 orng dah..so mmg semua nk kena buat dengan cepat n bersih..so shimono pilihan cik mah lah...

4-lagi 1 sbb..sbbnya warna biru...warna feveret selamanya...n walaupun vacuum ni kecil..yg ni juga jadi idaman..sbbnya ada tempat nk simpan....comel je simpan kat situ tau...





sngt2 berbaloi bg cik mah...suka sngt2!!!

TQ

PUAN MAH

3 00 sudi berkongsi cerita:

zeera lily said...

salam cikmah, vacun ni bunyi bingit tak?
nak beli yg jenis senyap sbb si kecik ni penakut

cik mah said...

Yg ni bunyi juga...tp xla kuat sngt..okey2 je..

cik hani said...

wah...selalu tengok org promot kat go shop.. so ni kali baca review dari cik mah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...