Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 13 June 2012

Yg mana satu?

tajuk pagi...nk kata pagi xla pagi sngt pun..hehhe...boleh la kan...yg mana satu???pilihan hati....cewahh..mcm lagu plak dah kan..hehhehe....ini adalah kerana..mama cik mah menyuarakan hasratnya untuk cik mah wat pilihan...alamak..mama kasi gempak je la...xdelah hal besar mana pun...sj je nk gedik2 sikit...mama kata nk yg mana satu...nk yg ni ke???


eh...untuk apakah ini...untuk bunga telur aka bunga pahar nnti..yg akan diletakkan dipelamin...nk yg mcm ni le x???ade ke yg nk melukiskan wajah2 pelik tu..hahhaa..konferm reject....


hehehe...ni lah hasilnya setelah dikupaskan telurnya yg dah direbus..sama ada nk bg telur rebus atau yg ni plak???

ade ke ek yg bg telur mentah2 ni...habislah pecah n berbau2 + melekit2 plak kan..hahahha...rasenyer xpernah lg jumpe sebegini rupa....

last skali mama cdngkan nk bg telur ni...


sebabnya...warnanya putih diluar..nmpak cntik je kan...sesuai ngan tema cik mah punya bunga telur...biru putih...so rasenyer ni yg akan jadi pilihan...memikirkan supplier mungkin dah ada..sbb dulu ada ikut kak sepupu p amik telur masin yg bnyak masa wedding die..hehhe...en tunang pun suka sgt makan telur masin ni...

xpun kan...agak2 ade x yg bg mcm ni...

warna warni kot kan....wat mcm ne pun xtau lah...tp menarik ni...ni xpayah sarung2 net pun cntik dah...bia transperent je kan..hahhaha...rajin betul..hari tu ade google..tp simple je lah...bila kupas telur br menarik coraknya...ni mmg best kot...meriah rase...

so...pilihan cik mah adalah...TELUR MASIN....

selain itukan...
 ada mcm2 jugalah yg diletakkan bagi menggantikan telur...anataranya yg cik mah pernah jumpe...letak buah prune...letak gula-gula...letak jelly yg mcm sumi tu..xtau betol x eja ek...hehehe...mf ek if salah eja....korang plak ada x yg pernah jumpe selain dari telur???xpun ape pilihan korang untuk bunga telur korang....???

TQ

CIK MAH

6 00 sudi berkongsi cerita:

ZIEMA said...

Saya pilih telur masin yeay! :)

Rahmah said...

@ZIEMA

yeah..kita sama..menarik kan..lain sikit kan ziema..

ciksusu said...

nak bg telur masin gak tapi cian kat budak2..hee

Rahmah said...

@ciksusu

ala...budak2 xpayah la bg bunga telur...budak2 xpndai nk tgok2 bunga telur...bg pun dlm bekas je...xpun bg gula2 je..ok kot mcm tu kan??hehehe

Diyana said...

insya-Allah nnti letak telur biasa je... hehe

Rahmah said...

@Diyana

ooo..okey je kan mane2 pun..yg penting kita ikhlas kan.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...