Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 15 April 2015

Beca hello kitty

Selamat pagi....dah sudah isi perut ngan cendol durian...

Tibalah masanya nk bw Azwa naik beca hello kitty die dr MLM sebelum tu die dok tunjuk2...so mehlah...abah n ummi cari...nk yg ada lagi..TP dah ada orng bookings..so amik Je lah yg ada ni..




Tadaaa...kami bertiga dekat beca hello kitty..Azwa sngt melepak putihnya lagi2 masa panas...hahaha..ummi n abah makin gelap...kami naik dr bangunan merah sampailah dekat ngan mcd tu..nk berhenti situ SBB nk cari mkn area situ...naik beca ni berhenti kat kota a famosa...so le amik2 gmbr kat situ...RM25..okeylah merasa juga Azwa naik beca...

Beca ni dah menjadi salah 1 tarikan n benda wajib naik dah kat Melaka ni..hehehe..seronok tgok ada mcm2 pilihan beca...n paling best..ikut trend terkini juga pak cik2 ni...

Oh Ye..ramai juga yg muda2 dah join bw beca ni...bgus juga kan..ada jugaklah pewaris beca ni...

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

Mar Mansor said...

cute aje beca tu

cik mah said...

@Mar Mansor

tq aunty mar

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam cik mah,
he3
memang best beca melaka
warna warni lip lap2 gitew

cik mah said...

Salam..kan2...tp tetap gak nk naik siang..mlm tgok2 je orng naik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...