Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 20 April 2015

Musim kapal Selam,klebang Melaka


Selamat pagi...

Cerita jalan2 Melaka xhbis lagi ni..hehe...meh2 nk story lagi...cik mah muzium kapal selam yg dekat pantai klebang tu...memula mmg plan nk minum air coconut Shake tu..skali terlepas simpan..nk patah blik..jem Pulak...sol.malas lah..hahaha...g terus muzium ni..

Bayaran masuk RM3 utk dewasa..Azwa free Je...

Kawasan sekita ni bersih Je..berangin kuat..SBB betul2 tepi pantai Je...panas tu mmg lah kan...masa cik mah ni boleh tahan orngnya...xla terlampau ramai...boleh lagi masuk ngan tenang...




Azwa pkai SSc die lah ngan abah die...seronok juga masuk dlm ni...rasa bnda baru...blaja bnda baru...tgok suasana baru...bhgian depan tu untuk peluru2"..yg belakang2 tu utk kawalan n ada bilik n dapur...


Okeylah kan utk sama2 blaja bnda baru..Azwa suka Je..xbnyk ragam...dlm ni sejuk Je..ada air cond...so xde masalah bw bby..cum nk masuk tu kena buka kasut Ye...tu Je lah kot..bhgian dlm cik mah xsnap sngt pun..nk tgok..kenalah pergi..heheh


T cik mah story entry mkn coconut Shake Ye..

TQ

PUAN MAH...

2 00 sudi berkongsi cerita:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam cik mah,
iols pun dah lamaaaaaaa tak pi melaka :(

cik mah said...

Salam..yeker...cik.mah suka g melaka...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...