Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 11 October 2016

Adik beradik ni..


selamat pagi..sorry sngt hari tu xupdate blog..bz sngt2 dgn promo essential oils...ni baru sempat luangkan masa hadap pc ni..

ni cerita sikitlah keletah 2 beradik tu..

Kegigihan seorang yg bernama #kaklongazwa...agak2 brp pnjng die susun???semua tu utk bg galakan adik #babynuruzmanafeesamerangkak..alahai..kaklong mmg sweet sgt tau.




uzma agak lmbt juga nk merangkak n golek2...manja sngt2 jadinya,,..mmg nk melkat mcm koala je ngan umi die tau...so kaklong lah slalu layankan die masa2 umi nk masak n mandi..ni masa2 nk galakkan adik untuk merangkak...alhamdulillah menjadi..

cikmah letak botol susu kaklong je depan tu..sbb uzma suka nk amik..skali azwa g sambung lagi pnjng2..hahaha..alahai anak..mcm2 tau awak ni...comel sungguh..suka tiru kan,..itulah sifat kanak2,so mmg kena tunjuk teladan yg baik je depan die..alhamdulillah..uzma dah semakin rajin,.,.,sekarang ni dah memapah nk berdiri nmpknyer..sama mcm azwa dulu..memula lmbt..tp lepas tu terus pecut masuk gear 5 terus...

okeylah..umi xkisah pun..asalkan adik n kak sihat..alhamdulillah sngt2 dah..

TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

yolanda said...

comelnya gelagat anak2 awak...

sya mimie said...

Alololo.. bijaklah kaklong ni
😍😍

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...