Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 24 October 2016

Reward utk diri sendiri

SELAMAT PAGI..

yg hr tu pun xsempat habiskan cerita tentng brng2 ikea,.,dah masuk cerita ni pulak..maaflah entry asyik tertangguh je...

alhamdulillah..ni reward utk diri sendiri pulak..mmg lama dah nk beli wing chair ni...konon2 nk beli kat kedai biasa je..tp cari2 xde yg berkenan n mahal pulak dari ni..





chakkk..meh tgok gmbr dulu..cikmah beli dekat ikealah..mn lagi kann..

alhamdulillah ada rezeki hr tu dptlah juga  idaman hati ni..1 je dulu...menabung dululah utk yg kedua...Meja tu pun yg ikea punya juga tu...RM89..armchair ni RM699..cikmah beli dgn personal shopper dekat puncak alam..alhamdulillah baik hati die melayan cikmah..hehe...

yg pasu tu doklah beralih je tempatnya tu...sejak2 uzma dah merangkak..xdelah deko2 sngt pun kat situ..mcm tu je dululah...nnti baru nk upgrade...

bnyk lagi nk deko..tp relax2 dulu sbb anak2 kecil lagi..n xsempat sngt lagi..masih terkejar2 lagi ni...

next2 nnti cikmah share lagi ye deko2 rumah cikmah..biasa2 je..xhebat mana pun..tp puas hati utk diri sendirilah...

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...