Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 19 October 2016

Kolam besar pulak..


selamat pagi semua..

alhamdulillah ada rezeki lebih hari tu..so upgradekan kolam utk dua beradik ni..yg ada sebelum ni xmuat nk pusing2 dah bila masukkan 2 orng skali dlm tu...beli ni dekat tesco xsilap..RM120 mcm tu..ni xpyh pam2 pun..isi air then akan straight sendiri yg pembahagi tepi tu..senang je..cuma kena air bnyklah..klau sikit xbest..n air kena laju gak..klau x ..lama gak nk tunggu penuh ni tau...

kolam ni mmg besar betullah...cik mah n abahnya pun boleh masuk...cukup besar...so puaslah mereka berdua main2 dlm tu..slalu klau xkemana2 hujung minggu..mmg pasang kolam ni bg main puas2...



dah ada 2 orng ni..malas nk g spa baby..umi buat sendiri je..hahaha..jimat gitu..adik pun seronok je..kaklong lagilah seronoknyer kan..yg ikan dolphin hijau kecik tu jiran bg...ala2 cute je,.,.yg dolphin besar biru tu beli sama ngan kolam..dapat murah masa tu..ada sale skali kolam..okeylah..seronok 2 beradik ni main ikan tu...

cik mah mmg suka bg mereka main air ni..supaya kuat kaki n tgn tu..xtakut ngan air..lama2 nnti pandailah berenang sendiri nnti kan..hehehe..k angan2 je tu tau...


cantik manis pulak mcm ne??slalu ke bwk g kolam  atau ada kolam mcm cikmah juga??mehlah share2..

TQ

PUAN MAH

3 00 sudi berkongsi cerita:

InaYusoff said...

ewah..
dengan umminye sekali boleh berseronok dalam kolam tu..
hehehe..

shafiza said...

Fiza ni paranoid sikit kalau nak bagi anak mandi kat kolam awam. Takut anak sakit sejak haritu ada kes orang sakit sebab jangkitan kencing tikus yang mungkin disebabkan dia mandi kat kolam awam,huhu
Jadi, fiza pun beli kan kolam dari Mr.Diy jenis tak perlu pam juga untuk anak. Rasa selamat sikit. :)

shafiza said...

Fiza ni paranoid sikit kalau nak bagi anak mandi kat kolam awam. Takut anak sakit sejak haritu ada kes orang sakit sebab jangkitan kencing tikus yang mungkin disebabkan dia mandi kat kolam awam,huhu
Jadi, fiza pun beli kan kolam dari Mr.Diy jenis tak perlu pam juga untuk anak. Rasa selamat sikit. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...