Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 5 April 2013

Ketahuilah....

pagi jumaat yg sangt2 indah....maaf lama menyepikan diri...puan mah sedang dalam proses penerimaan diri sendiri tentang ape yg telah terjadi..masih sedikit bingung dan tidak paham...sedang berusaha menjadikan diri ini lebih baik...bnyk bnda yg hendak dikongsi..dari yg gembira hinggalah ke saat2 ni...

xde ape dapat dikongsikan buat masa ini...mohon doa dari semua cantik manis untuk kesihatan puan mah dan anak dalam kandungan ini...masih tertanya..sihatkah anakku ini?telah pergikah anakku ini?

bulan 3 bulan yg penuh emosi...semoga diberikan ketabahan untuk hadapi semua ujian ini...

puan mah akan kembali bercerita dan berkongsi selepas semua masalah dan dugaan ini terjawab...mohon yg terbaik daripada ALLAH...



semua kata2 hikmah ini puan mah amik dari beberapa sumber di facebook dn kongsikan bersama cantik manis...dan juga utama skali untuk diri sendiri,...


sentiasa muhasabah diri...kita hanya manusia biasa yg tidak boleh melawan kehendak takdir..hanya mampu berdoa yg terbaik...



ALLAH tempat segalanya...mintalah apa sahaja yg baik2 insyaAllah pasti suatu hari nnti akan ALLAH tunaikan permintaan hambanya yg tidak pernah putus asa...



tersenyumlah walaupun ia sngt pahit..jgn terlalu bersedih..ini hanya ujian untuk melihat kekuatan iman kita...

Photo

berdoa dan terus berdoa...ALLAH memberi ujian pada kita tandanya ALLAH sangt ingt pada kita...kita yg sering terlupa akan pencipta kita....

Photo: Salam cinta hati semua...

moga2 dugaan ini menjadi titik tolak supaya puan mah lebih tabah dalam mengharungi liku2 hidup ini...



ketahuilah semuanya telah pun tertulis...jgn sesekali mengeluhkan apa yg terjadi...lebihkan pada bersyukur walaupun ia dugaan yg berat..insyaAllah kita semua akan menjadi yg terbaik...tidak perlu terbaik dimata manusia yg juga hambaNYA..jadilah terbaik dihadapan pencipta kita ALLAH...

semoga perkongisaan hari ni membuatkan puan mah lebih tabah dan semakin kuat...

TQ

PUAN MAH....

14 00 sudi berkongsi cerita:

EIKA said...

cik mah still bleeding ka?dah jumpa doc blum?

cik mah said...

@EIKA

dah berhenti...tp scan bby xnmpk...2 minggu lepas nmpk kantung..ni xnmpak pulak..huhuhu....risaulah dear...

EIKA said...

ya cik mah?Ya Allah..mudah2an bby ada cuma terlindung....doc ada bg appoinment x untuk scan semula?

cik mah said...

@EIKA

25 ni eika...harap2 nmpklah..perut pun mcm biasa je...xtaulah mana bby nyorok..hehhee

IMaH said...

Mintak2 semuanya ok Puan Mah. babay selamat & puan mah pun sihat. Take care ok. Ps: imah baru tau puan mah preggy. lamanya xjenguk ke sini. congratz ya!

SFaezah said...

sabar yer..moga2 ade rezeki..

Nursaila Norman said...

saila pun mengharap sesuatu yg lebih baik dr skrg..harap ada rezeki :))

sabar ya cik mah..doa2 masih ada rezeki..

Ayu'shaza Amir said...

take care dear.

cha said...

harap semuanya baik baik saja u. amin

Ummi Anie said...

sabar dear...mohon Allah beri yang terbaik.sesungguhnya perancangan Allah sentiasa yang terbaik...

Ummi Anie said...

sabar dear...mohon Allah beri yang terbaik.sesungguhnya perancangan Allah sentiasa yang terbaik...

qaseh_fariza said...

assalam puan mah...take care ye sayang. qaseh doakan supaya sgalanya berjalan dgn baik. Insha Allah.
banyakkan doa

fatehamohamed said...

Puan mah..bru tau crrita..takpe..sabar..n insyaAllah bby ok..mybe die adr nyorok3 sket..mcm baby cousin sy..doc takleh scan mase mula3 tu sbb lemak kat perut tebai..teruskan berdoa yeww..

fatehamohamed said...

Puan mah..bru tau crrita..takpe..sabar..n insyaAllah bby ok..mybe die adr nyorok3 sket..mcm baby cousin sy..doc takleh scan mase mula3 tu sbb lemak kat perut tebai..teruskan berdoa yeww..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...