Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 25 April 2013

mula-mula tak nak...


selamat pagi lagi cantik manis...tgh wat ape tu???

bz ke???xpe2...semoga semua urusan hari ni berjalan lncar..alhamdulillah kita masih di beri kesempatan meneruskan hidup dngn lebih bahagia...

terus lagi smbung review...amik dah 2 bulan lebih kawin pun xhbis2 review...bnyk sngt nk share...

hari ni nk fokus pada bj en suami tersayang...

pernah diceritakan disini...

so mmg sngt berkecailah kan jawabnya...

jadinya.mula2 xnk...ingt nk beli je bj yg dah siap tp bersyukur sbb mmg dah booking pelamin skali ngan bj...

rezeki bila booking pakej tu n add just RM1 dapat sewa bj nikah custom made baru...

wahhhh...itulah rezeki...tp design kak zetty yg akn tentukan..jgn bnyk songeh mengeh ek,,

ops...

alhamdulillah mmg xde masalah lngsung punlah...seperti pernah cerita..kat sini kisah bj nikah puan mah...

ni kisah bj nikah en suami..



tadaa...en suami sebelum naik keatas rumah...ewah....nk senyum pun mcm terpaksa..debarlah tu kan...


ewahhh...suka btul ek...

itulah bjunya...baju melayu putih kain satin...cantik n en suami sngt suka...

sampin pinjam adik punya...eh ayah punya..konfius jap..sape punya ntahlah..

yg agak sedih..xde sape yg siapkan en suami..tgoklah sampin...xkemas n gulung2 je...cian en suami...hhuhuhu...


tadaa....ni selepas kami dah sah suami isteri...alhamdulillah....bj mmg xkotor langsung n kemas je..kain pun mmg lembut n elok sngt..mmg sngt2 puas hati...

rasenyer kak zetty ngah wat promo lagi skrng..pada yg berminat silalah klik cn ek.

walaupun bj nikah ni kena pulangkan semula...tp hati mmg sngt2 puas sbb dapat pkai bj yg sngt cantik n kali pertama kita yg pkaikan...hepy sngt2 hari tu...n xsangka bj itu sngtlah cantik..syukur sngt....

ade ke ek review lagi lepas ni???

hahahha..rasenyer ade lagilah..

tunggu ye..jgn bosan tau...

TQ

PUAN MAH

6 00 sudi berkongsi cerita:

NinaAz said...

EN SUAMI NAK SURUH PUAN MAHH TUU gulungkan samping tu. sure kemas. hehee

SarahSyafiq said...

just tmbh rm1 je.mmg berbaloi la dpt baju baru kan.kena pulang pun tak ralat sgt.

dhiera said...

dah puan dh dia.. saya dah lama tak blogwalking. blog pun x update. huhu..

tahniah ye. semoga kekal hingga ke jannah.

yang dah kawen 8 bulan ni pun tak abes review lg. baru kawen 2 bulan dh review tu kire rajin la tu. thumb up!

Nursaila Norman said...

alaaaaa..kesian hubby cik mah..tp xde la apa sgt pun..masih cantik n berseri2 dua2 pengantin :))

De' Wanie said...

cantik tudung n veil awk..btw jemput singgah my blog dear..:)

Mimie Najib said...

cantik sangat pn.mah.. =)
eh, napa xde sapa siapakan your husband..patutnya kena juga ada yng tlng kan..biar nmpk lebih kemas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...