Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 17 April 2013

Tasbih cintaku


ni adalah sticky post ye cantik manis..untuk post terbaru..silalah skroll ke bawah...

salam cantik manis....alhamdulillah puan mah sudah semakin sihat...tp status untuk diri sendiri masih belum lagi dapat kepastian....moga2 semuanya akn baik2 je....

sekarang ni puan mah wat bisnes kecil-kecilan....maklumlah sudah berhenti kerja...hehehhe...bahagianya jadi suri rumah..hahahhaa.....

janji nk cerita ape jadi kat opis pun xcerita2 pun lagi..adoihai...xmenyempat...

baru bermula je ngan lebih serius bulan ni...

nk cantik2 manis tolong like page puan mah ye....nk share pun lagi bgus...sngt2 lah dihargai...

TASBIH CINTAKU...

itulah nama untuk page puan mah...bersempena ngan permulaan pertama puan mah start wat tasbih untuk majlis nikah puan mah sendiri....



antara perkhidmatan yg puan mah sediakan adalah:

1) Tempahan tasbih cintaku 33 biji dan 99 biji...

2) tempahan doorgift tasbih cintaku bersama uncang organza atau kotak DIY....

wat masa ni masih fokus pada dua perkhidmatan ini dulu..sambil2 tu ade juga wat bnda lain...tp tu nnti puan mah cerita ye...akan segera update secepat mungkin...

puan mah akan menyewakan beberapa barang untuk membantu cantik manis yg berminat...

oh ye...luper...ade tasbih baru yg puan mah wat..

dari kristal...untuk 33 biji...cantik n bersinar2...eh2...terpuji pulak sendiri...

slalu2lah ye tgok2 page puan mah..bulan ni ade promo untuk sapa2 yg nk tempah tasbih cintaku...

terima kasih pada semua cantik manis yg selalu bg kata2 semngt n dorongan...

TQ

PUAN MAH

12 00 sudi berkongsi cerita:

AyongAtikah Zaid said...

wah!!dah ade bisnes...alhamdulillah...semoga terus sukses!!=)

cik mah said...

@AyongAtikah Zaid

tq dear..bru2 je lagi...sambil2 kan...

FIFI said...

gud luck pn.mah dgn new bisnes...semoga rezeki yr family melimpah ruah..aminnn..

Cik Rad said...

serius ke mah dah benti keje?? xpe, lepas ni byk masa kt umah kan.. so byk kn rehat ya sbb nk recover semula badan yg letih2 wat site job.. :)

LiNda said...

kite da like..hehe.cantik sgt tgok tasbih wane wani..tak sbr nk tgok linda punye plak :)

Amalina Ali said...

tahniah cik mah. semoga berjaya dengan bisnes baru ni. :)

Nursaila Norman said...

wahh,dh jd suri rumah pastu fokus dgn bisnes sendiri..bgs la mcm tu..seronok kerja utk diri sendiri kan :) good luck!

Syaz Rozelt said...

bg tasbih comel mcm nie, in sya Allah ada org guna..bila org guna org yg bg pon dpt pahala..hihi..all da best dngn bisness =)

anisrustam said...

paun mah, kalau nak tempah tasbih tu, berapa eh?

anisrustam said...

puan mah, kalau nak tempah tasbih tu, berapa eh?

cik mah said...

@anisrustam

Terima kasih sudi bertanya..anis nk bnyk ke?email kat puan mah boleh?rahmah2287@yahoo.com.atau add fb ye..tq..harga special untuk blogger

anariffin said...

wah..a'a la cik mah..cute ler...juz beze ana pakai rambu2...
yang kristal tu pun cantik...
smuge berjaya ye dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...