Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 12 April 2013

Sudah kosong...


selamat pagi cantik manis...harap2nya semua sihat2 n hepy2...alhamdulillah puan mah semakin sihat..syukur sngt2...pengalaman pertama sebagai bakal ibu...xsbar nk share ngan cantik manis...

kali ni nk share2..kot2lah ade yg berkenan ngan puan mah punya bekas hantaran...ni bekas hantaran dari belah en suami untuk puan mah..tp semua bekas2 n hantaran ni puan mah yg uruskan....

sebelum ape2..minta persetujuaan bakal mak mertua yg sekarang ni dah jadi mak mertua..sama ade mak mertua nk uruskan atau kami yg uruskan..mak mertua senang je...xcerewet pun..so kami yg setelkan..mak mertua bz...keje kadang2 syif malam...so...puad pk2 nk yg sesimple n sebdget2nya..makanya lahirlah bekas beg2 comel yg pernah puan mah cerita kan sebelum ni...

semuanya ade 7...1 beg yg besar sikit saiznya..then yg sederhana ade 5 buah beg2 comel n satu lagi adalah pasu yg sederhana besar untuk sireh...


ni lah bekas untuk sirehnya...yg dah gubah xde pulak gmbar ..t dah dapat dari OP..itupun klau ade lah..puan mah share ye...


ni lah dua saiz begnya...yg besar tu puan mah gunakan untuk letak al-quran n cd2 zikir...


ni pmdangan dari depan...so..pada cantik manis yg berkenan nk sewa dari puan mah boleh je..mmg disimpan ngan baik skali...nk sewa bolehlah email puan mah ye...rahmah2287@yahoo.com

ni bg satu gmbar hntaran yg dah siap di deko masa mjlis nikah...



harap2 dapat memberi2 serba sedikit insiprasi n idea untuk cantik manis ye...

gud luck pada yg nk mencuba...

klau nk sewa...email puan mah ye..

rahmah2287@yahoo.com

TQ

PUAN MAH

10 00 sudi berkongsi cerita:

NinaAz said...

Nampk klasik beg tu

SarahSyafiq said...

cantik bekas tu.english style gitu.

Diyana said...

chooppp~
ape yg dah kosong puan mah??

eddany @ WE said...

Wewittt...
very d classic tau ur hantaran ni...
WE penah nampak kat Romantika... geramm sgt nengok WE beli 2,3 bijik laen2 design..chantek for deco...

SOULMATE is said...

aha la d dr td gak pk apa yg kosong
bkas tu kosong jd dh blh sewa kot
hehe

cik mah said...

Aaa...btul la tu..hehehhe..luper pulak nk masukkan cerita beg tu yg kosong...hahahahha

Haidasafera said...

wah cantik. english classic gitew :-)

Princess Feyqa said...

chanteknye sis :) dh dpt idea dh ni hehe

cik mah said...

nina:kan2...tu yg cik mah beli tu..

sarah:aaa....english style...suka n simple untuk lelaki kan...

diyana:hahahha...luper nk ckp ape yg kosong...beg tu yg comel dah kosong n sedia untuk disewakan....

we:tq2...aaa kat romantika ade mcm2 design kan...aaa..mmg sesuai skali...

haida:aaa..tepat skali...

feyka:tq dear...alhamdulillah...gud luck ye...

Mimie Najib said...

nampak klasik..tapi cantik..simple je kan.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...