Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 14 September 2015

Keropok iman cherating...

selamat pagi...

ni nk share masa g cherating bulan 5 yg lepas..tp lupa nk snap gmbr...so masa g lps raya lalu area situ singgahlah nk beli keropok lekor lagi.

masa kami g memula cherating tu..main pilih je..berkenan tgok signboard...alhamdulillah pilihan tepat..n kena selera..sedap pada cik mah n hope sedap pada cantik manis juga...

sorry gmbr dr dlm kereta je..abah azwa g beli...



masa ni beli RM15 yg xoreng lagi sbb nk goreng n makan kat rumah nnti..yummy...ada je yg lain2 produk juga...tp suka keropok die..bnyk ikan n sedap walaupun dah simpan beberapa hari n baru nk goreng..seminggu pun tahan lagi tau..

nk cari senang je..tepi2 jln cherating tu je...klau nk blik kl arah kiri...

selamat mencuba ye..

TQ

PUAN MAH..

5 00 sudi berkongsi cerita:

AMIIZAA said...

sedapnyaaa...lama tk gie cherating:)

cik mah said...

Kan2...sedapnyer..nasib dah makan puas2 hr tu..hehe

IMaH said...

keropok lekor dekat sana banyak ikan kan. Puas makan. Imah tK Pernah lagi beli keropok lekor dekat cherating. selalu kalau lalu sana, beli dekat kemaman. Ada satu tempet femes dekat kemaman yg keropok lekor dia sedap. Murah2 je kan keropok lekor sana

cik mah said...

Yeker imah..wahhh..nama apa???ingt x???t blik raya haji le r singgah...

nor azman said...

Blh cari ini..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...