Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 22 September 2015

Doa pilihan utk anak-anak...


selamat pagi...ingt lagi x???

cik mah pernah buat doa2 ni utk azwa...beberapa bulan yg lepas...boleh tgok entry ni ye..

alhamdulillah...citer jp lah perkembangan azwa...azwa sudah semakin paham..makan..masuk tandas n tdo semua kena doa...sekarang ni blaja pun ada doa juga..azwa dah start belajar..alhamdulillah..

ni cik mah dpt tempahan dari kawan cik mah...utk anak lelaki..blur juga masa tu nk wat mcm ne..sbb lelaki xkan nk bunga2 kan..hehehe...skali jumpa nombor ni..okeylah..sesuai sambil doa..sambil tgok nombor2 ni..

semoga rizqi nnti semakin bijak n soleh ye..hafal doa elok2 ye..





cik mah kumpul2 koleksi doa dlm google ni..sana sini..yg azwa punya dulu pkai flash card..ni cari lg flash card tu xjumpa pulak..huhu...

so tq pada google pd yg sudi share..


ni ada 8 koleksi doa pilihan utk anak-anak...oh ye..xtertinggal juga doa naik kenderaan ye...azwa ngan orng2 kat luar pun kena tadah tgn klau die nk blik rumah..lagi2 mak tok n tok ayah die..hahaha...mana ntah style die tu..

oh ye..pada yg nk tempah boleh je..cik mah buat biasa2 je..utk bantu ibu2 menarik perhatian anak2 kita supaya excited utk berdoa...klau nk tempah..whatsapp ye..0176626152..

TQ

PUAN MAH

0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...