Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 20 June 2016

Azwa & Uzma


selamat pagi...

gmbr lagi kat ig..tp nk share cerita baru...

nama azwa tu mmg suka sngt masa tgok kat group nama2 tu..so terus amik n en suami setuju..

nama uzma ni en suami pk bnyk kali...mcm pelik je katanya..skali ada ank kawan en suami pun nama uzma gak..cumanya double A kat belakang...

nma uzma cik mah pilih..nama azwa pun..en suami xkisah..kami pilih beberapa nama n decide last nk yg mana...

yg nama uzma ni mmg nk sngt sebenarnya,.,.xtau nape suka..sebab 1 je..ringkas n senang nk sebut..mcm azwa..ada 4 huruf gak..



tadaaa..uzma belasah tudung kaklong azwa dulu...booolat sngt kamu ni adik..ish2...sekrang ni pndai dah die ajak main itu ini dah..melayqnkan je lah die tu..



yg ni kaklong pulak..pki spek n bj kakak amani...pastu adalah gaya die nk posing2...

oh ye..cerita tentang nama..

AZWA & UZMA....

siapa perasan.,.,.yg tukar A jadi U..

then W terbalikkan jadi M...

wowww..xsengaja pun sebenarnya,,,masa hari kaklongazwa mel;awat adik uzma 1st day..br cik mah perasan...sama tapi xserupa..eh2...

setakat ni ada dah yg keliru..panggil uzma dengan nama UZWA....sebabnya sebelum tu sebut nama AZWA...

then AZMA...hahah..ni gara2 nama kaklong juga..

nmpk menarik gak..nama adik2 kamu seterusnya..senang je tu..t umi cari maksud ek..hahahaha...

comel pulak bila orng sampai terkeliru...

anak2 cantik manis ada x mcm ni???salah sebut???

meh2 kita share story..

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

Bawangputehdotcom said...

hahhaa..ok tu ciklmah..ciklin ni slalu tersalah sebut nama anak ngan nama ayahnye... anak harith ayahnye farez...walaupun ejaan lain2 tapi bunyi belakang tetap sama..so ape lagi kalau laju2 bersembang memang berterabur lah nama diorang ni..hehehe sendiri pilih nama..sendiri keliru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...