Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 22 May 2012

Bagaikan roller coaster

 
agak2 apekah kaitan tajuk tu ngan entry cik mah ek....????

ni dia.....

tadaaaaa


1bulan  





2 bulan





3 bulan




4 bulan dah berRoller coaster...




benarlah kata orang...bila kita bertunang ni macam2 dugaan datang melanda....dari sekecil masalah smpai sebesar2nya....

kalau ikutkan seminggu ada gak r 2 3 kali main roller coaster ngan en tunang...hehhehe......roller coaster tu korang paham kot ape kan...

SMALL

ade yg boleh dihadapi ngan tenang...relax2 n cool je...then slow2 masalah dah selesai...tu selalunya bila hari sabtu en tunang kena keje sampai petang...hahahha...cik mah ngada2 r tu nk majok....tp en tunang cool je pun...last2 setiap sabtu jd yg terindah bg setiap minggu...   :)

MEDIUM

ade yg mcm roller coaster dh medium speed dah...hehhehe....slalunya ni xlebih sehari lah majok n xmesj2 la kononnyer...hahhaa...konon2 masing2 nk bw diri cr salah masing2...hehhe...last2 xboleh jgk...sbb rase xsempurna hidup ni biler x dpt usik en tunang...hehhe..

HIGH

biler masalah besar dtg melanda2..bgai nk terjatuh je dr roller coaster tu....tp cik mah bersyukur sgt sbb en tunang selalunya akn sgt2 cool hadapi masalh....menjadi kawan paling sempurna untuk cik mah....bf pling memahami....tunang pling cool skali....n insyaAllah bakal suami yg soleh,.....

semua cik mah n en tunang dpt hadapi roller coaster ni untuk 8 bulan akn dtg..n selama2nya roller coaster ni akan jd pengikat kasih....

love u en tunang...




hehhe...gmbar masa first day p dating ngan en tunang dekat bukit bendera....

so...untuk semua2 yg bertunangan n bakal2 ratu n raja sehari....semoga kita semua kuat menghadapi roller coaster ini...anggap ini semua pengikat kasih ,sayang  n rindu kita berdua...


TQ


CIK MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

ciksusu said...

kte smlm baru beroller coaster :P

Rahmah said...

@ciksusu

ala2...cian cik susu....xpe2...setiap tu ade hikmah...dah ok blum??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...