Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 20 June 2014

bulat-bulat ummi...

selamat pagi cantik manis..

chak!!!

hari ni ummi bz siapkan stok2 kertas kraft ummi...huhh...terkejar2 betul...ni menyempat jap buka blog...rehat2 sambil saraapan..eh2 kol bp ummi sarapan ni..ish2...

tadaaaaa..


si bulat-bulat ummi ni...

ni sebenarnya secara xsengaja pun...cik mah mmg dah beli bj azwa ni dalam paket2 kat GM..skali tgok ada polkadot biru..eh mestilah amik..lagi 1 ada warna merah..

pastu hari tu g kaison kat festival..mmg mencari sarung bantal untuk bantal besar kat rumah..skali jumpa pulak yg polkadot..mestilah terus grab..grab pulak mestilah biru..warna feveret kan...pastu masa tu nk p mkn kat luar..ni hari lain..siap2 kan azwa..sekali nk letak kat luar..eh ternmpk bj azwa sm ngan sarung bantal ummi..hahahha...

kebetulan ke???

ummi love polkadot...

hehe..k lah ummi nk p sambung keje sementara ank ummi ni beradu..tata...

TQ

PUAN MAH


6 00 sudi berkongsi cerita:

Nursaila Norman said...

comelll..murah tak bju2 baby kat GM tu cik mah?

Amal Salleh said...

comelllll azwa pon bulat .. pipi mcm pou .. comeyyy

cik mah said...

Saila:tq2..cik mah dh pm dah kat fb..t tgok ek..

Amal:itulah..pipi menurun dr cik mah betul..

cahaya nur said...

geramnya tengok azwa...comeyyy

sarahhernyzar said...

Omeynya baby azwa.. Polkadot.. Febret aunty sarah tau wa.. Hehehe..

Bbwana adienia said...

alala..tomeinya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...