Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 4 June 2014

Tiga tahun berbeza status...

Selamat pagi aunty2....alhamdulillah hr ni free sikit...so taip entry laju2 sikitlah..t cik mek azwa bgun..kelam kabutbumminya..hehhe..bgun2 je nnti mesti minum susu dul..main2 jap..sambil ummi prepare nk mandi...lepas tu mandi..so sementara xde pape wat ni..nk share2 lah...

Rindu betul n taip entry kan...huhh..rindu lagi k BW...maaflah xmenyempat sngt..insyaallah akn cuba juga bw..lrindu sngt nk tau perkembangan cantik manis...cuti2 sekolah ni ramai dah bertukar status kan..selamat pengantin baru cantik manis...

Hari ni nk share...cerita 3 tahun yg berbeza status...

Huhhh....sekejap betul rasa 3 tahun ni berlalu...betullah orang ckp,...pejam celik..pejam celik..dah ada anak...terasa betullah...



Tadaaa...status pertama..masa ni tunangan orang..tunangan pada en tunang...2012...ni bff cik mah masa kat uitm shah alam..sekarang die kat kedah..keje...so..mmg susah nk jumpa...so..setiap kali lik penang umah MIL..mestiakan contact2...selalu dpt jumpa kejap je...tp syukur alhamdulillah...persahabatan kami berpanjangan...



Ni pulak masa bergelar isteri pada en suami...masa ni dah preggy...7 bulan dah masa ni...masa ni kat pesta plau pinang...terima kasih bff ku snggup dtg dr kulim ke penang nk jumpa..maaf lah mak buyong masa tu xmampu berjalan jauh..dah malam...ni pun jumpa makan2 jp je...ye lah dah mlm kan..tahun 2013 bulan 12...pesta penang..mmg wajib g tiap2 tahun...hahahha...



Yg latest ni..dah berstatus ummi dah pun...xsempat pesta penang...Dari terengganu berjalan ke penang pulak...sempatlah menyiggah ke kuala ketil jumpa bff....seronoknya dpt jumpa...

Azwa ngan aunty fizahnya....ngan ummi skali...semoga persahabatan kita berterusan...

semua gmbar amik dari instagram aunty pizah...


TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

Sya Mimie said...

assalamualaikum cikmah.. alhamdulillah.. seronok kan bila tgk ada bnyk perubahan besar dalam kehidupan kita..

merahitujambu said...

semoga persahabatan korang kekal selamanya ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...