Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 29 June 2014

Review:set berpantang

Selamat pagi cantik manis..teiba lah kan..tetiba je ...dh lebih 100 hari pun..terlebih2 pun..azwa dah 4 bulan lebih..xlm dah 5 bulan..ish2 lewatnyer review..

Seperti yg pernah cik mah cerita..cik mah eli set berpantang nawal herbal beauty..

Memula cerita mandian herba..start hr ketiga br pakai..mama yg watkan...mmg le pkai bnyk kali..sedap baunya..suka...n mmg herbalah semuanya...rasa lebih segar badan ni...melekat2 bau harum kat badan..

Yg kedua pulak tungku..start bertungku masa hari kelima xsilap...mama juga yg sediakan..mama pnskan atas dapur je...pastu amma juga yg tungkukan..okey mmg bestlah..sbb habis angin rasa keluar..asal mama tekan je..angin kuar beriya2...sedap rasa...

Oh ye..lpa nk gtau..mama letakkan juga dau mengkudu kat dlm sarung herba tu...itu yg bertambah sedap tu...

Yg last skali bengkung..beli bengkung pnjng...sedap sngtlah pkai...rasa fit badan..kdng2 bosan2 kat rumah skrng pun pkai...seronok...dari perut smpailah lutut...selesa sngt...then sebelum tu sapu krim syifa..best juga tau..oh ye bengkung ni hari ke 12 ke 14 rasanya baru pkai..sbb bg luka elok betul2..sebab rasa ketat kat bontot..ops...so pkai yg bengkung zappp je..ni suruh en suami belikan je..siap tunjuk gmbr kat google..rm30 beli yg V-asia punya...best pkai..mudah..zapp je terus...slalu masa keluar pun pkai juga..smpailah sekrng...best...bengkung zapp ni best sngt!!!


ni masa hari ke empat berpantang...kawan2 dari uitm dtg melawat bby azwa...seronok sngt...

ni kena duduk sengit2 sbb luka jahitan belum ok lagi..huhh..lama juga dok sengit2 ni..apa2 pun enjoy sangat rasa berpantang..en suami jaga selama5 hari ngan terbaik skali...syukur sngt dikurniaakan suami yg memahami...

untuk yg set dalaman tu cik mah makan gamat zaniplus..baca sini ek..sehari cik mah makan 4 sudu..pagi 2 sudu n mlm 2 sudu..alhamdulillah luka jahitan elok je n cepat kering...hari ke 10 dah le p beli brng2 perabot rumah sbb nk masuk rumah sewa baru masa tu...

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

misz sheyla said...

kite beli set anugerah..berpantang pulak sorang2..sebab xbalik kg..harap berjalan lancar la hendaknye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...