Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 1 June 2014

Senyuman yg membahagiakan...

Selamat pagi aunty2 semua...hr ni cik mah nk share...cerita tentang senyuman yg membahagiakan...

Sejak2 dah jadi ummi ni kan....cerita hal2 ank je lah sempat kan...hehe...

Setiap kali menyusu je cik mah mulakan ngan semestinyalah kan bismillah...lps tu selawat...sambil tu berzikir ya matin...alhamdulillah diberikan susu yg mencukupi untuk azwa....

Azwa dah pandai dah..klau kenyang je azwa akn stop minum susu sendiri...

Lepas je minum susu..azwa akan stop n tgok muka umminya...pastu azwa akan tunggu umminya ckp

"alhamdulillah syukur Allah bg rezeki untuk azwa...allah bg susu untuk azwa kenyang..sihat..kuat..cerdas ..pintar n jadi anak yg solehah"

Lepas je umminya ckp mcm tu...mesti akan ada senyuman yg membahagiakan tu..

YA allah..mmg senyuman tu wat hati seorang ummi sngt bahagiakan...

Anak ummi ni agaknya paham apa yg ummi ckp...

Syukur allah masih memberikan rezeki susu untuk azwa...semoga sentiasa berterusan n dapat susukan azwa sampai 2 tahun..insyaallah...

Yg mommies2 semua mesti rasakan ape yg cik mah rasa...saat yg membahagiakan....lagi2 bila tgok pipi anak ummi ni dah semakin loyot kebawah..hehehe....seronok rasa...

Gambar dari ibu ayu..








TQ

PUAN MAH

7 00 sudi berkongsi cerita:

EIKA said...

alahai...makin comey la baby azwa :)

Amal Salleh said...

alololo sweet dia

IMaH said...

Ya Allah..comelnya azwa!!! geramnya tengok

Sya Mimie said...

assalamualaikum.. alhamdulillah.. dah besar dah baby cikmah ye.. comel sungguh.. :)

cik mah said...

Eika..tq2....umminya pun geram ngan ank sendiri..hehe

Amal...tq2


Imah...tq2...fayyadh pun semakin comel juga...mimie...waalaikumsalam...kjp je kan...

anakpakshaikh said...

comelnya azwa. dah kuar ea. baru tau imah dah bersalin. hehehe. lama betul tak baca blog kawan2

Sya Mimie said...

Azwa buat aunty geram je tau.. Comel sngt dia tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...