Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 18 June 2014

tamar cocoa

selamat pagi cantik manis...

hari ni cik mah nk share ape yg cik mah dah pernah minum n cik mah nmpk hasilnya...so rasa nk sngt share ngan cantik manis n mommy2 semua..

ni dah lama mak cik cik mah perkenalkan...sebbelum ni minum masa preddy...ni dah melahirkan azwa..n minum masa susukan azwa..slalunya cik mah akan minum pagi..lepas pam susu...walaupun surirumah je..cik mah tetap akan pam susu untuk wat stok juga...ye lah kadang tu tingglkan azwa ngan maktok..cik mah nk p pos barang...

lepas je pam..n sarapan ngan tamar cocOa...azwa mesti bgn dlm pukul 9 mcm tu nk menyusu...dulu adalah juga dalam 10-15 minit juga anak ummi ni menyusu smbil main2...

tp bila cik mah minum tamar cocoa ni..alhamdulillah..5 minit je..azwa dah kenyang...susu pun pekat dari sebelum pam..azwa cepat kenyang semenjak cik mah minum tamar cocoa ni..susu juga sentisa ada..n cepat je penuh walaupun azwa dah menyusu..alhamdulillah...so..cik mah mmg nk sngt share ngan cantik manis..

selain ibu yg menyusukan bby sesuai..yg preggy pun sesuai...untuk perkembangan otak baby...maklumlahkan..tamar..yg lebih dikenali ngan kurma mmg bnyk mnfaatnya...


Ni sachet kecilnya..dlm 1 paket ada 20 sachet..



ni cantik manis le tgok sendiri apa yg manfaat akan dapat dari minum tamar cocoa ni...antara kehebatan cocoa adalah melambatkan proses penuaan...so..boleh nmpk awet muda slalu...

bg cik mah mmg sedap n xmanis..cik mah buat dlm 1 mug biasa tu...wat suam2 lagi sedap..klau panas kang susah pulak nk minum..hehe...

so..nk memudahkan cantik manis yg berminat nk mencuba n merasakan sendiri manfaat dari tamar cocoa ni..le contact cik mah..

ni no cik mah..nk whatsapp boleh...we chat pun boleh..  0176626152...

TQ

PUAN MAH




1 00 sudi berkongsi cerita:

Sya Mimie said...

Asslmkm cikmah.. Nmpk menarik tu.. Tp dlm prgnt ni kita suka mkn kurma biasa tu. Ingt pas bersalin blh la cuba kut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...