Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 24 July 2014

Design 2014..baru je ni..


Selamat pagi...wahhh...lamanya lah entry ni nk siap..haha..gara2 asyik lupa je nk amik gmbr azwa bersama dengan strollernya,..lama dah beli..beli masa dlm pantang...xplan pun sbnrnya k beli,..

Sbb masa tu mak mertua n nenek en suami dtg dr kampung nk tgok azwa...so..masa tu bw lah jln2 sikit p jusco wangsa maju,..masa ni dlm 25 hari xsilap..masih dlm pantang...tp gmbr ni baru je lagi..bukanlah dlm pantang ek...

Masa ni pinjam stroller kakak...tp stroller kakak xle facing kat kita..so mcm xberapa okay sngt...sbbnya baby kecil lagi masa tu..so..mmg nk kn tgok muka baby..hehe..ada2 je kan...so..masa jln2 tu..terpergi bahagian stroller...tgok2 je mulanya...

Sambil tu tgok pekerja tu dok tunggu demontrasi kat cuatomer yg nk beli tu...masa tu juga ada je stroller yg 50%...mmg murah...dpt dlm rm300 lbh sikit mcm tu...tp xberapa berkenan ngan design tu...then...decide..xpelah..nntilah beli...skali ternmpk stroller ni..tanya pekerja tu..die kata ni design 2014..baru je lagi ni...ada pun 1 warna je..grey green...cantik...

Ciri2 yg cik mah nk..

supaya bby boleh facing mmg ada...boleh facing depn juga...

Kain dekat stroller ni semuany boleh dibuka untuk basuh,..style baru...semuanya berzip..so just buka zip n boleh basuh...sngt bagus..

Tempat letak barang yg luas sngt...mcm2 boleh letak..beg azwa y mcm kura2 tu mmg sah2 lah muat...le isi yg lain2 skali juga...

Tempat letak baby yg sngt selesa n lembut sngt..

Boleh laraskan kedudukan baby...baring..duduk sikit...n duduk terus...yg bhgian depan kat kaki pun boleh turunkn..

Snng ckp..smuanya boleh laras..pemegang nk tolak pun boleh laras..

Cumanya..stroller ni klau dah tutup pun masih besar...n agak berat juga..tp cik mah still boleh handle..sbb nk buka senang sngt..


Oh ye..dr segi harga..masa ni beli kat jusco..sbb keluaran baru sngt..cik mah beli dengan hrga RM529.oh ye..lupa pulak..ni jenama sweet cherry urban lite...xde pulak no 1 ke 9 ke...ummi n abah share separuh2..sbgai hadiah dari ummi n abah untuk nur azwa safrina..xmolah susahkan abah byr sorang2 je kan...cik mah xberapa pndai pun bab stroller ni..jnji puas hti..so okey je..n pling penting azwa selesa..


Ni gmbr baru masa jln2 p kenanga...


Tadaaa....


Ni azwa kat dlm stroller..siap ummi pkaikan seat belt skali..

Bg cik mah..cik mah mmg sngt puas hati ngan stroller ni...snng nk jaga n senang nk handle..moga2 boleh terjaga dengan baik sampai turun temurun untuk adik azwa pulak..hehe...ops..belum lagi ye ada..jgn pk bukan2 tau..

TQ

PUAN MAH.



8 00 sudi berkongsi cerita:

lia said...

yg penting Azwa selesa, kan...

Rina Ellisa said...

alalala comil nye dia =D

Mila Hilas said...

nampak selesa je azwa duduk dlm tu :-)

Sya Mimie said...

asslmkm ummi azwa.. comelnya azwa duk dalam tu.. alahai.. cute je.. teringin nti nak ada stroller camtu tuk bby sendiri..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum cikmah.. lawa stroller azwa. kita pakai scr9.. pun facing parents. tu paling penting. berat besar belakang cerita kan. sheila beli kat JJ, takda pula model urban lite ni, kalau tak mau beli yang ni kot. hehehe model baru, cantik ~~~

cahaya nur said...

wahhh selesanya azwa duk dalam tue..nampak azwa hepi duk dalam tue :-)

Zila Zainal said...

wahhhh dah ada kereta baaaruuuuu

cik mah said...

lia:aaa..betul tu...nk bg die suka..so xla membazir klau beli pun..

rina:tq2...

mila:aaa...umminya xlrt nk pkai carrier dh..makin bam bam..so stroller je skrng..azwa pun suka n selesa..

mimie:waalikumsalam..insyaallah..nnti bby dah lahir le r beli kan...mesti bby suka..

sheila:itulah tgok entry sheila pasal stroller br excited nk cerita juga..oh yeker...xbnyk kot..sbb besar kan..ramai xmo kot..

nur:aaa..azwa suka sngt...kejap letak mesti tdo..mcm ada ubat tdo je..

zila:aaaa...ye ye...slalulah p meronda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...