Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 16 July 2014

Masih sempat lagi..

Selamat pagi...bersahur x pagi td cantik manis..alhamdulillah klau bgn sahur...

Cik mah mmg bgn sahur..xpernah miss lagi tau..wajib bgn...kn minum yg panas2..terus tunggu subuh n wat keje rumah..sambil2 tu terbaca kat fb..so nk share kan kat blog lak..masih sempat lagilah kan klau yg xpernah bgn sahur tu...

Ni cik mah share kan keberkatan bersahur..



Pasti kita akan rasa kelainannya bila kita bgn sahur n terus tunggu subuh..lbh2 baik klau kita. Tdo lepas smyg subuh tu..bdn akan rasa lebih cergas...n pling penting adalah ikut sunnah nabi kita..

Kat gmbr tu ada mcm2 lagi keberkatan daripada bersahur ni...sahur klau xle mkn nasi ke bnda2 berat..cukuplah minum air n kurma..n alhamdulillah..cik mah minum tamar cocoa n kurma..bila xselera nk mkn pagi2 ni lah menu bersahur..sngt2 menyenyangkan n alhamdulillah susu untuk azwa sngt2 bertambah dari hari biasa...bersyukur sngt...meh lah cuba tamar cocoa ni...

Moga2 kita sama2 mendapat keberkatan daripada bersahur ni...insyaallah..

TQ 

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum cikmah... sheila tak berkesempatan nak puasa. hehehe singgah menabung lazada sini~~~

pijut said...

Salam alaik.ttp bangun wlupun mata sepet..mulut dok mengunyah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...