Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 15 September 2014

Kantoi sudah!!!

Selamat pagi cantik manis...alhamdulillah sihat hari ni...mood bersemngat nk kemas rumah..eh..tetiba je kan..
ni cerita kat insta..lama dah juga...masa umminya ni ngah sibuk kemas dapur...anak ummi ni mulalah wat projek die kan...amboi2..bialah gmbr je bercerita...


Haaaa...tu lah kerjanya skrng..suka sngtlah masuk bwh meja tu..klau ada brng bwh meja tu dah kira bonuslah tu...klau xde pun xpe..nk juga die masuk bwh tu...diam2 je.klai ni cik mah amik gmbr..nk tgok die wat pe diam2 tu...

Skali bila panggil je nama die.."ha..azwa wat pe tu bwh meja"

Terus kelam kabut ribut anak ummi pusing..pastu le pulak wat muka terkantoi.mcm tu...hahaha...adoihai anak ummi...awak smakin bijak..

Semakin pndai buat ummi xjemu melayan kerenah awak...semakin membesar dengan bijak...syukur pada Allah..atas kurnian anugerah ini..yg sentiasa menemani hari2 indah..

Xsbr nk menanti hari2 esok pulak..ape pulak cerita ank ummi nnti ye...mommy2 lain..ape cerita anak2 mommy..jom share...

TQ

PUAN MAH

7 00 sudi berkongsi cerita:

Mila Hilas said...

comelnye dia gelak smpi xnmpk mata...pandainyaa

NFAM said...

kekeke.. memang muka kantoi tuh. somel je dia ye..;)

permatabiru said...

hahah kelakar kan anak saya suka masuk bawah meja make up masa sy tgh bersiap2..bw mainan main bawah tu..mcm2 kerenah mereka

cik mah said...

Mila:tq2..itulah...bukan slalu mcm tu..kantoi betullah tu..

Nfam:kan2..tq2..

Permatabiru:ooo yeker..amboi2..teman maknya bersiap ke..mcm2 kerenah..mmg seronok.tgok..

Mummydearie said...

Alamak, dah kantoi pulak! Tapi takpa, kantoi pun nampak comel je :)

Sya Mimie said...

asslmkm cikmah.. biasa la tu.. azwa baru pndai nak teroka itu ini.. hehe
cuma kena pastikan jgn ada kotoran ke habuk ke, risau nti termasuk mulut dia je..

Cik Jelita said...

haha...pndai je azwa wt muka kantoi tu...dah pandai meneroka ni kne sapu selalu la sebelum tukang mop kecik mopkan lantai umi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...