Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 11 September 2014

Marhaban aqiqah azwa..

selamat pagi lagi....yg bekerja teruskan semangat ye...yg xde keje mcm cik mah..ngadap tab jap ni..review..hehe..review majlis aqiqah azwa..xsudah2 lagi..hehe..kumpulan marhaban ni dari kampung kerdas.yg diberitahu 20 orang yg akan datang..so cik mah sediakan 20 gift bag...

Tp masa hari kejadian 17 orng je yg ada..3 orng lagi xdpt dtg...alhamdulillah..ramai juga..masuk juga ngan tema azwa..ade pink2 purple...cantik..pkai bj semu sama..




Kami wat tahlil then nyanyi berendoi tu untuk azwa..majlis marhaban start pukul 10 pagi..dlebih kurang sejam jugalah..


Masa yg berselawat nk cukur rambut tu..kami xwat pun yg kelapa2 tu..just cik mah dukung azwa n pusing2 sekeliling..pastu..sorang2 mak cik tu yg nk dukung juga...


Semu suka ngan azwa...mak cik2 geram tgok azwa comel..dok tnya kat ne cik mah beli tudung comel tu..




Gambar yg abi azwa amikkan...cantik2 semunya..



Ni pantang betul nmpk kamera...pandang aje ye..



Diam je masa pusing2 tu..suka agaknya ada yg berzikir2 tu..

Terima kasih buat kumpulan marhaban ni..bayaran seikhlas hati...so cik mah asukkan duit utk setiap orng dlm gift bag tu...

Terima kasih kerana sudi hadir..

TQ

PUAN MAH

10 00 sudi berkongsi cerita:

SarahSyafiq said...

azwa maintain rilex je.

husna yusof said...

kejap je dah besar azwa.. auntie ikut perkembangan awak dari awak lahir lagi sayaang,, semoga terus membesar dengan sihat dan solehah

Princess Feyqa said...

Comelnya azwa! Pki tudung plak tu..hehe

Zila Zainal said...

Alhamdulillah.. dah selamat dah.. emyr tak lagi sebab nak cari time abah dia balik mesia.. haih.. susah betul nak susun jadual hehe

khadijah said...

Arrggghhh comelnye azwa. Mintak jadi menantu. Nak cop dulu. Hee cik mah azwa ikot muke cik mah la. Amboiii review aqiqah azwa dah cam kenduri kahwin ok hee

cik mah said...

Hehehe...cop2 cepat..ramai ni jejaka iadaman amalaya..hehe..tu lah..br nmpk ikut muka umminya..haha..kan2...overlah azwa ni..review2 bgai..

cik mah said...

Syukur..oo yeker...xpe2..plan je dulu..t ada masa le terus buat kan..

cik mah said...

Tq2...alhamdulillah azwa xmeragam pkai tudung

cik mah said...

Kan2...tq aunty...amin2..

cik mah said...

Hehe..itulah...xsangka juga..takut die panas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...