Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 12 August 2015

2nd pregnancy: Biskut raya tutku mejadi idaman..

selamat pagi...

masa bulan puasa hari tu...perghhh..puas tau..puas cari kuih raya ni..

teringat tetiba je kuih raya ni..masa tu mkn kat rumah BFF cik mah..tu tahun lepas...dah pulak tetiba nk sngt...

pencarian kat jusco xjumpa masa tu..alahai kecewa tau..tp masa tu belilah juga kuih ape ntah..tp xkena pulak ngan tekak..azwa je yg makan...bau pun xle nk terima masa tu..hahaha..

then ada tnya kawan2 cik mah...ada yg jual..tp jauh pulak nk pos..klau ikutkan nk mkn masa tu juga..hahaha...nk sngt!!!

g lah bazar kat danau kota petang tu..jln tu mata memang mencari je kuih tu...

skali ternampak..alhamdulillah teruslah beli...alhamdulillah...sedapnyerlah...

google2..rupanya namanya biskut tutku..pelik rupanya namanya ye...

tp sedap tau..sebab ada coklat kat dlm tu..sedapnyer lah..puas hati sngt...

xsampai seminggu habis dah cik mah kan kuih ni sebalang..share sikit2 je ngan azwa..nasib abah azwa xnk..hahaha...xsampai hati agaknyer tgok bini die mkn bersungguh2..hahaha...

dulu masa azwa nk kuih mazola tu..tu senanglah juga dapat..sedap pun sedap..nk wat pun xsusah sngt kan..

pape pun alhamdulillah dpt juga makan kuih tu...

nk tgok x mcm ne rupanya...oh ye..ada yg panggil biskut labu juga...


kot2 ada pulak yg nk mkn biskut ni..le r order kat sini...cik mah pinjam gmbr ye..

TQ

PUAN MAH

6 00 sudi berkongsi cerita:

InaYusoff said...

cik mah...
biskut ni memang sedap...
keliur keliur i nengok bff i wasap gitau biskut ni sedap sangat...
bff i kat ipoh beli rm16 @ rm18 je..
rase macam murah...

cik hani said...

suka sangat saya kalau biskut ada filling coklat.
tapi tak pernah makan biskut macam ni...
macam labu bentuk dia..

FyzaSaleh said...

Assalamualaikum. :) pelik ya nama biskut Tutku. Hehee tp, mcm sedap ja..da coklat, tu yg best!

FyzaSaleh said...

Ohya, hrp2 sis masi ingat blogger bernama fiza dulu. Hihi skarang da buka blog baru. :) Tahniah da pregnant lg :) rindu pula nak pregnant tb2. Hihi tahniah jg tuk kak long azwa!

zeera lily said...

biskut ni mmg sedap giler...
suke sbb de choc cair dalam tuh...
makan sebalang tak cukup.. kalau de jumpa kat umah org beraya mesti da hadap 1 balang.. perangaii...

misz sheyla said...

ooooo nama tutku rupenye..selalu nmpk dkt timeline fb...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...