Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 28 August 2015

hitam putih hantaran...

selamat pagi...

ni namanya teaser je..hehehe...hasilnya xshare pun lagi..kat ig dah upload lama dah teaser..tp hasil xlagi upload...xedit gmbr tu yg xshare lagi...cik mah ni mmg berkurun sikit...dekat 3 bulan dah..maafkan sy..hehehe

cik mah DIY hantaran tunang adik cik mah 7 dualng semuanya..



ni 2 daripadanya..ada coklat n bunga rampai..insyaallah dalam masa terdekat akan share hasilnya ye..

teka cepat warna ape ni??

TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

Fiqah Feeona said...

Musim kawin kan sekarang..Fiqa pun tengah prepare untuk adik sepupu sekarang..

Bawangputehdotcom said...

Cik Mah kite nak tanya...dengan cik mah boleh beli borong manik2 cinta tu tak..nak borong manik2 je...
ni email kite ohmygucci@gmail.com

kite memang mencari manik2 tu..tp bila memboyot ni susah sikit nk keluar2 ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...