Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 26 August 2015

Jubah dari haleemaapparel..

selamat pagi semua...

raya sudah berlalu...moga dapat bertemu ramadhan dan syawal tahun hadapan pula...

ni nk berkisar baju raya azwa...lepas raya baru ummi up enry raya..hahaha..apalah kan..maaflah..seperti biasa gmbr xtransfer lagi..huhu...

ni cik mah beli masa sebelum puasa lagi pun..mmg cari bj warna purple utk azwa sbb nk matching ngan cik mah..t cik mah share yg cik mah punya ye...warna xsebiji pun..asal purple sudah.

n mmg cari jubah..sbb azwa dah ada baju kurung..peplum n bj kurung fesyen...so carilah jubah..

masa beli ni try saiz 1...mcm nk senteng dah..so amik saiz dua labuh sikit..okeylah..sbb niat t raya haji nk pkai lagi..ummi malas nk cari lagi..





jubah ni RM79...kainnyer puas hati..xmudah berpeluh..sejuk je tgok..so azwa xmeragam pun..elok je pkai..so mmg puas hati n berbaloi sngt..

maaf masa ni si kenit ni nk kuar gigi lagi..so gaya raya die jari masuk mulut je lah..hahaha


so ni lah jubah cik mah tu...t special entry ye...

ni kat rumah mak tok die...

ummi azwa pink purple...

sama2 berjubah raya...

cantik manis beli mana jubah??mehlah share..t le usha2..


TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

IMaH said...

cikmah, butik haleema ni dekat sangat dengan rumah imah. tapi tak pernah masuk lagi. Tengok dari luar je. Cantik baju cik mah & azwa. nanti bolehla gi usha2. hihi..

LiNda said...

memang cntik jubah azwa ni.. berkenan linda tgok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...